Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere saueskinn nedi vogna og?
Okei, jeg er nemlig helt grønn på dette som førstegangs.Vi hadde ikkje, var ikkje nødvendig. Vognposen var så utrulig varm og god. Hadde bare et teppe under "for sikkerhetsskyld". Trengte bare å bruke ullbody og ullstrømpebukse.
tror du det holder med liggeunderlag i ull,vognpose og klær på bebis? Har dere saueskinn nedi vogna og?
Okei, jeg er nemlig helt grønn på dette som førstegangs.tror du det holder med liggeunderlag i ull,vognpose og klær på bebis?
![]()
Saueskinn har jeg brukt både sommer og vinter. Ikke sammen med dunposen nødvendigvis, men... Saueskinn er både varmende og ventilerendeHar dere saueskinn nedi vogna og?
Okei, jeg er nemlig helt grønn på dette som førstegangs.tror du det holder med liggeunderlag i ull,vognpose og klær på bebis?
![]()
Så kjekt, jeg har alltid tenkt på det som varmende, ikke ventilerende.Saueskinn har jeg brukt både sommer og vinter. Ikke sammen med dunposen nødvendigvis, men... Saueskinn er både varmende og ventilerende![]()
Haha, sant! Nei, kan jo ikke koke bebi heller.Pass på å ikke koke småen daHeller puttelitt for kald enn for varm. Når du har dunpose trenger du ikke underlag i ull, posene er gode nok. Det vil også alltid være varmere og lunere nedi vogna enn resten av utemiljøet.
Haha, sant! Nei, kan jo ikke koke bebi heller.![]()
Høres ut som noe jeg ønsker å unngå.Det gjorde jeg nesten ved flere anledninger [emoji23]
Høres ut som noe jeg ønsker å unngå.![]()