Kl. 23.30 går jeg opp med gulla. Oda sover men våkner når Daniel blir lagt nedi. Oda er kjempetrøtt men Daniel er lys våken. Jeg bestemmer meg for at denne gangen skal jeg ikke være "lat" og legge de oppi hos meg med en gang men prøve å roe dem i sin egen seng. Så jeg setter meg ved siden av sengen og holder på smokkene så de ikke faller ut. Og ved midnatt sover begge to (jippi) og jeg velter meg oppi min egen, lykkelig og glad:)
Oda sover til kl5 før hun skal ha mat og Daniel våkner kl.8 for mating. Og siden min mor er på besøk så tok hun Oda da hun våknet kort tid etter for mat. Jeg og Daniel sto ikke opp før 10.30.
Herlig eller? Blir rent bortskjemt og er så utrolig glad for at ungene sover så mye på natten (det har de gjort de siste 3 ukene)!
Oda sover til kl5 før hun skal ha mat og Daniel våkner kl.8 for mating. Og siden min mor er på besøk så tok hun Oda da hun våknet kort tid etter for mat. Jeg og Daniel sto ikke opp før 10.30.
Herlig eller? Blir rent bortskjemt og er så utrolig glad for at ungene sover så mye på natten (det har de gjort de siste 3 ukene)!