Slik fordeler vektøkningen seg!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Når du blir gravid forandrer kroppen din seg. Og du skal gå opp i vekt. Men hvor mye er greit, og hvordan fordeler egentlig den ekstra vekten seg? Les mer her

Har dette stemt for deg så langt?

Breiere over hoftene- chek
Større over brystet - chek
Har gått opp 16 kg til no så sånn sett så er eg anbefalt å ikkje gå opp meir, men har fortsatt 4,5 uke igjen så kjem nok til å overstige den anbefalingen tenker eg...

Her var det jo faktisk lov til å gå opp en del :p jeg har tydeligvis gått opp for mye likevel, med mine herlige 18 kg og fortsatt et par-tre uker igjen...

Whatever :p

Har gått opp 14kg, er i uke 36+5.. Håper jeg slipper for mye vektøkning framover mot fødsel nå.. Men tror nok jeg har lagt på meg mer enn 0,4kg på puppene for å si det slik..! ;)

10 kg opp her.. Syns det er så rart at det ikke har blitt mer. Sist la jeg på meg det dobbelte og var mye mer aktiv og spiste sunnere. Denne gangen har jeg vert inaktiv og spist usunt, lagt på meg kun 10. Hvor er logikken?

+ 6kg... 1 måned igjen.. Synes jeg har gått opp veldig lite, men har nok noe med at jeg har kuttet ut sukker...

+8 ca, men var jo overvektig når jeg startet, så d er jo neste 28 kg som skal av igjen..

Etter forrige svangerskap forsvant 20 kg av seg selv. Jeg håper jo selvfølgelig på en reprise denne gangen da :)

Har gått opp ca. 6-7 kg, men har litt å ta av, så er helt greit :)

Er tynn og gått opp 12kg, ingen ødemer. Vekta har fordelt seg fint, jeg er så stolt av gravidkroppen min! :D Og tror nok også at puppene veier mer enn 0,4kg ekstra...

Back
Topp