Sliiiten..

marihøna30

Elsker forumet
Er det noe man kan gjøre for å ikke være så utrolig sliten??? Tar på å være gravid;) og har sikkert moe å gjøre med at jeg jobbet 60 timer i påsken... Lurer litt på om jeg skal prøve å få meg sykmleding, men synes det er litt tidlig for sånt siden jeg bare er trøtt....
Hva gjør dere andre??
Har ikke fortalt på jobb hvorfor jeg er så sliten, men de ser det, så må vel fortelle dem det snart... Gruer meg! Når forteller dere det til jobben??

det er vel hormonene som sliter oss ut.. her er jeg skikkeli kveldstrett, men ellers ganske så pigg. Jeg blir å vente i det lengste med å fortelle jobben at jeg er gravid. stoler ikke helt på sjefen...

Stoler heler ikke på sjefen min i denne situasjonen.. er litt redd han kommer til å skvise meg ut... har bare kontrakt på 10-15 timer i uka selv om jeg har jobbet fult på fastlønn der ett år... Han sier jeg kan være trygg på jobben min... men det sier seg jo selv at kveldsjobbing ikke er helt enkelt når man skal tilbake etter permisjon....
Men har ikke lyst til å sitte hjemme heller...

jeg fortalte det på jobb dagen etter jeg fant det ut, men det er pga i mitt yrke som gravid må jeg tas hensyn til, enkelte ting og oppgaver jeg ikke kan gjøre osv... ble også sykemeldt den første uka, men det pga jeg hadde veldig vondt i magen og var bekymra over dett (fant ut etterpå at det var normalt):P nå er jeg aktiv sykemelt i tre uker.. da kan jeg gjøre litt som jeg vil. er jeg sliten og ikke orker mer kan jeg gå hjem fordi jeg har alltid en annen person med meg da... alle på jobb passer godt på meg spør alltid hvordan det er med meg osv... godt med støtten, men det kommer jo an på hvor en jobber og med hvem :)

Er også unormalt sliten [&:]
Sjefen sa idag at jeg må ta det med ro, og tenke på meg selv.
Men jeg vil jo jobbe som normalt. Jeg er jo ikke syk.

Jeg er også ufattelig sliten. Hele dagen, fra jeg står opp til jeg legger meg[:(] Orker ingen verdens ting.. Håper det går over snart

Første dag på jobb etter påska i dag.. Å jeg er sliiiten i dag!! :/ sofan resten av kvelden kjennes det ut som,

første dag på jobb etter påske i dag og det var helt forferdelig!
jeg var sååå sliten,trøtt og langt i fra uthvilt når jeg kom på jobb og det ble ikke bedre utover dagen.

Godt det bare ikke er meg som er så sliten! Mannen påstår at det er alt for tidlig å bli så sliten...

jeg og er driiiiiiiiiiiiiiit sliten og var det fram til uke 14 sist. [&:]

Jeg er også kjempe sliten. Merker at selv det å gå opp ei trapp er en kraftanstrengelse. Sist var det også slik. og det varte iallefall til uke 12

Eg trodde ikke at det gikk an å sove så mye i løpet av en dag eg.. Og er at på til trøtt nå til kvelden. Orker knapt å reise meg fra sofaen... Men fikk komt meg ut å gått en lang tur i går kveld.. Det var deili.... [:)]

Back
Topp