sliiiiten....

Elenia

Gift med forumet
E d lov å si d?

Har passa søstra mi på 5 år noen netter denne uka.... å e ikke bare bare å legg ho... UTEN at ho ska vekk erika.. førr ho ligg å søng å ropa å flira.. alt om en anna... Å Æ BI SVETT!!!!!

Neste ungen æ ska ha så ska æ vær sekker på at æ har en mann som e verdt å behold å som stilla opp... førr 2 unga klar æ neppe aleina....  

Nu har æ veldi løst på litt mæ tid uten unga...  men e liksom ikke så veldi lett.. må jo ha noen til å ha erika også da... Å har ikke lyst å "plag" mamma så mye da.... selv om æ kjenn at æ treng d snart..

Æ E SLITEN........

jepp, kjenner til det ja... er slitsomt å være alene med to unger iblant.

ORIGINAL: Elenia

E d lov å si d?

Har passa søstra mi på 5 år noen netter denne uka.... å e ikke bare bare å legg ho... UTEN at ho ska vekk erika.. førr ho ligg å søng å ropa å flira.. alt om en anna... Å Æ BI SVETT!!!!!

Neste ungen æ ska ha så ska æ vær sekker på at æ har en mann som e verdt å behold å som stilla opp... førr 2 unga klar æ neppe aleina....  

Nu har æ veldi løst på litt mæ tid uten unga...  men e liksom ikke så veldi lett.. må jo ha noen til å ha erika også da... Å har ikke lyst å "plag" mamma så mye da.... selv om æ kjenn at æ treng d snart..

Æ E SLITEN........
  eg synst du e kjempe flink så e aleina me jento di .[:)] har stor respekt av aleine mødre[:)]
eg kjenne at eg ofa e sliten å eg e ikkje aleina me jento mi eingong..
mangel på søvn å energi ..

Klart det er lov å si at man er sliten!!
Skjønner deg veldig godt jeg... Men han pappa`n ser han aldri Erika?

huff - egoistisk av meg!! du er kjempeflink du!! [:D] 

ORIGINAL: Tulip

nei han fant ut at han ikke hadde lyst å vær ansvarli.. å sia han fikk sæ ny dame mens æ va gravid, så har han sagt t ho at han ikke e faren... æ har jevnlig kontakt me farmora å familen der... men ikke me dan..  han har sett ho en gang sia ho blei født....

fy f**** for en dritt...! søsteren sliter med samme type fyr... du er sterk du!! 

ORIGINAL: tonje07

fy f**** for en dritt...! søsteren sliter med samme type fyr... du er sterk du!! 

helt enig me du....

men har egentlig slutta å bry mæ.. han får kjør sitt løp som han vil.... han kommer nok sikkert til å gå på en smell en dag... å da ska æ IKKE gjør d lett førr han.....  kan ikke nekt han å se ho da.... men ting bi ikke servert som han vil da....

Skjønner godt at du er sliten, og jeg synes det må være lov å si det også! Du er utrolig flink som tar alt alene, og i tillegg sitter barnevakt for en fem år gammel søster!! Da må det vel være lov til å "plage" mammaen sin litt vel[;)]

Klart du har lov å si du er sliten! Forstår deg kjempe godt!! Ikke lett å gjøre ALT selv... Jeg er ikke alene, men kunne ønske jeg fikk mer hjelp med Malin. Det er slitsomt å være mamma av og til [:o] Stå på!! Du er flink!![:)]

nei han fant ut at han ikke hadde lyst å vær ansvarli.. å sia han fikk sæ ny dame mens æ va gravid, så har han sagt t ho at han ikke e faren... æ har jevnlig kontakt me farmora å familen der... men ikke me dan..  han har sett ho en gang sia ho blei født....

Fy søren at det går an!! Tenk hva han går glipp av... Og Erika som er så utrolig nydelig liten jente!! Godt at dere har kontakt med farmora, hun kan vel ikke være noe særlig stolt av oppførselen til sønnen sin.....

Fy søren at det går an!! Tenk hva han går glipp av... Og Erika som er så utrolig nydelig liten jente!! Godt at dere har kontakt med farmora, hun kan vel ikke være noe særlig stolt av oppførselen til sønnen sin.....

nope.. d e ho nok ikke.... han har kutta kontakten me ho åsså.... sia at ho vil ha kontakt me erika... skikkeli moden fyr d her asså..... [:'(]

nope.. d e ho nok ikke.... han har kutta kontakten me ho åsså.... sia at ho vil ha kontakt me erika... skikkeli moden fyr d her asså..... [:'(]

At det går an!! [:'(]

herregus, han virker jo helt latterlig... faren til niesen min så henne da hun var 1 måned gammel, og etter det har han ikke tatt kontakt - nå er hun 8 mnd... moren hans har heller ikke tatt kontakt, hun sier bare at han får komme når niesen min er ett år, for det skjer jo ikke så mye før det allikevel...!! Blir så provosert jeg..!! du har det ihvertfall bedre uten den drittsekken, Elenia!!

herregus, han virker jo helt latterlig... faren til niesen min så henne da hun var 1 måned gammel, og etter det har han ikke tatt kontakt - nå er hun 8 mnd... moren hans har heller ikke tatt kontakt, hun sier bare at han får komme når niesen min er ett år, for det skjer jo ikke så mye før det allikevel...!! Blir så provosert jeg..!! du har det ihvertfall bedre uten den drittsekken, Elenia!!

Jepp.... D har æ..... [:D]

det er jo han som går glipp av noe!! Du har jo verdens nydeligste jente!! [:D][:D] 

det er jo han som går glipp av noe!! Du har jo verdens nydeligste jente!! [:D][:D] 

jepp... e akkurat d æ å si... å jo eldre ho bi, jo vanskeligere blir d for han å bli mottat ifra ho... ho e begynt nu å skrik viss d kommer fremmede å ska hold ho...

ja det blir verre og verre... da er det egentlig like greit at han bare holder seg unna.

Du har ikke vært så heldig med han nei. [&o] Men du vet i allefall hvor du har ham da, så slipper du å bli skuffa over brutte løfter. [:)]
Og selvfølgelig har du lov å si at du er sliten, det er kjempetøft å være alenemor.

Back
Topp