Sliiiiten

Ninni

Glad i forumet
Septembermødre <3
Marsboerne2017
Tok ut min siste feriedag i dag da jeg har kjent meg sliten den siste uka og regner med de to siste ukene på jobb blir travle. Skulle få gjort både det ene og det andre, samt besøkt en venninne, men mesteparten av dagen har blitt tilbragt i sofaen og senga. Er så usigelig trøtt og tom i kroppen. Vasket noen klær og var helt kake etterpå. Andre som er slitne for tiden?

Jeg har omtrent ikke jobbet hele svangerskapet, så litt luksus sånn sett det. Det har vært pga en sjef som ikke ønsket å tilpasse. Ønsket å jobbe i begynnelsen, men tror ikke jeg hadde klart det i alle fall den siste måneden. Merker jeg blir mye fortere sliten, må sette meg ned i mellom slagene og sliter med lavt blodtrykk til tider. Så slapper en del av kan du si:) Går jeg tur i en time er jeg kjempe sliten i magen og kroppen etterpå. Har merket spesielt i det siste at jeg føler meg veldig gravid:D

Ikke mye overskudd å finne. Og når det er overskudd gjør jeg gjerne alt for mye og blir litt zombie neste dag..

Litt sliten jeg også ja.. Siste arbeidsdag før ferien i dag :-) Etter ferien er det heldigvis kun 4 dager å jobbe før permisjonen starter!

Merker alt begynner å bli mer slitsomt ja! Får kynner av den minste ting. Som å bøye meg eller gå opp trappa :p pluss at jeg ikke sover så godt lenger. Men føler meg faktisk bedre når jeg får beveget meg litt i løpet av dagen og hatt bena høyt innimellom :)

Merker alt begynner å bli mer slitsomt ja! Får kynner av den minste ting. Som å bøye meg eller gå opp trappa :p pluss at jeg ikke sover så godt lenger. Men føler meg faktisk bedre når jeg får beveget meg litt i løpet av dagen og hatt bena høyt innimellom :)
Søvnen begynner å bli dårligere her også, og bena høyt i løpet av dagen er et must, ellers ser de ut som ogre-føtter :-P

Sliten jeg også..
Har plutselig fått litt "panikk"over alt som må gjøres før babyen kommer, så har vært litt for flink.... Vondt alle steder og utrolig sliten.
Sovna ute i solstolen i dag, mens ungene lekte rundt meg.
Våkna av at det regna.. :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

sliten,tungt og vondt overalt.. Sååå mye å gjøre klart de neste ukene også.. så glad jeg ikke har så mye jobbvakter de siste 2ukene før permisjon :)

Mer sliten og blir lettere uvel nå ja, null overskudd å finne. Sykmeldt litt nå også har jeg igjen et par uker med ferie. Håper det kommer seg!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp