Sliiiiten og har vondt...

Lillelima

Limaaa
Jeg er så sliten om dagene. Kan hende der har blitt for mye styr me jobb og mye på tapeten nå i påsken.
Har også hatt endel smerter nederst i magen siden i går. Det er litt ekle smerter som jeg ikke helt klarer å forklare. I natt var de der så mye at jeg ble nesten redd det var noe på gang. Og i dag har de i perioder kjent ut som menssmerter. Liker det ikke... :-( kanskje det blir innom jordmora i morgen viss det ikke blir bedre..

Huff da :( Ring jordmor du, hun som er eksperten :)
Kan det være babyen som skrur seg godt ned i bekkenet ditt? Ikke noe behagelig men vil ikke si at det ligner på mensmurringer.
God bedring :)

Sånn hadde jeg det før jeg ble sykemeldt pga stress! Da hadde jeg groteske smerter på høyre siden av magen, ekstreme kramper som holdt seg en hel kveld og natt når de kom, og je var sikker på at noe var på gang. Dette var sterke stressrier/kynnere. Så mest sannsynlig har du presset deg for hardt og må ta det mer med ro! Anbefaler å ringe jordmor å se om du kan få trappe ned litt på jobben :)

Uffda! Hadde ringt føden og hørt :) mulig det er pga mye aktivitet? Ikke noe behagelig isåfall, men helt sikkert uskyldig siden du kjenner mye liv <3

Back
Topp