Frk. Tvert I. Mot Forumet er livet VIP 30 Mai 2011 #4 Det var visst ikke til meg nei, for bildet var sensurert for min del. så mye for den nysgjerrigheten..
Det var visst ikke til meg nei, for bildet var sensurert for min del. så mye for den nysgjerrigheten..
Dollface Forumet er livet VIP 30 Mai 2011 #5 IsThaBeth skrev: Takk! Du er snill Man blir sånn når man spiser godteri og ser på castle :D (Mens man hører gubben skrubber kjeler på kjøkkenet...)
IsThaBeth skrev: Takk! Du er snill Man blir sånn når man spiser godteri og ser på castle :D (Mens man hører gubben skrubber kjeler på kjøkkenet...)
Isthabeth Forumet er livet 30 Mai 2011 #6 Dollface skrev: IsThaBeth skrev: Takk! Du er snill Man blir sånn når man spiser godteri og ser på castle :D (Mens man hører gubben skrubber kjeler på kjøkkenet...) En ser ikke på CAstle. Det er Judas, som tok over etter LOST
Dollface skrev: IsThaBeth skrev: Takk! Du er snill Man blir sånn når man spiser godteri og ser på castle :D (Mens man hører gubben skrubber kjeler på kjøkkenet...) En ser ikke på CAstle. Det er Judas, som tok over etter LOST