Sliiiiiten

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Jeg er så fryktelig sliten! Dette er min 2 dag hjemme fra jobb, kan ligge i sengen hele dagen. Bare å gå på do er et ork! Føler føttene mine veier ett tonn!!
Får ikke sove på natten for jeg er kvalm og føler meg skikkelig uvel og ekkel i hele kroppen.

Er det andre som har det slik? Eller er jeg syk? Jeg klarer liksom ikke å sette fingen på hva det er, jeg er bare veldig sliten og ekkel :(

Jeg er fortsatt i jobb, men ligger kun på sofaen når jeg er hjemme... Lurte faktisk på om jeg var syk selv... Men tror jeg bare er sliten fordi jeg er gravid... Kvalmen er også på besøk her... Skal til akupunktur i dag, håper virkelig det skal hjelpe på formen ;)

Det hørres ut som graviditet, det er ganske normalt å bli slik. Det tar på å skape et nytt menneske :-D

Åh, det er bra! Ble litt engstelig for jeg skulle feile noe:p

Men håper ikke dette varer lenge, vil helst på jobb igjen i morgen:)

Var slik hele forrige svangerskap. Var ikke direkte dårlig, men hadde så lite energi at det var et ork å dusje:o

Mye rart som skjer med kroppen når man er gravid, så trenger vel litt tid på å omstille seg.

Oi, håper ikke dette varer hele svangerskapet..
Ja, det er mye arbeid å skape en baby, så må nesten regne med å bli litt sliten:p det ble litt "kjekkere" å være sliten nå når jeg vet det er pga graviditeten, at jeg ikke er syk hehe:)

Har noen slike dager jeg også. Føles som jeg er like slapp som når jeg har influensa.

Jeg har hatt det slik siden uke 5!! Og er nå uke 11+3 det har bare blitt værre etter ukene som går .. Har ikke klart å gått på jobb i det hele tatt! Så det er nok svangerskape som prøver å fortelle kroppen at den må roe seg litt ned! Du lager tråsalt et menneske

Jeg har hatt det slik siden uke 5!! Og er nå uke 11+3 det har bare blitt værre etter ukene som går .. Har ikke klart å gått på jobb i det hele tatt! Så det er nok svangerskape som prøver å fortelle kroppen at den må roe seg litt ned! Du lager tråsalt et menneske

Trist å lese at du har hatt det slik såå lenge, men samtidig betryggende for meg :) jeg håpte virkelig å være tilbake på jobb i morgen, men det ser veldig dårlig ut. Jeg får bruke helgen på å samle energi, og håpe jeg kan gå tilbake på mandag:)

Er ikke så ille, men merker jeg er veldig sliten etter en arbeidsdag. Har jeg gitt alt er hele dagen ødelagt etterpå. Sofaen er min beste venn.

Vi er nok mange som har det slik! Jeg er også ufattelig trøtt og sliten, og kan fint sove midt på dagen. De siste ukene har jeg ikke orket så mye som å sette på en vaskemaskin engang.

Fælt å si det, men godt å se at jeg ikke er alene.
Har vært litt bedre i dag, og sov godt natt til i dag. Men orker ikke husarbeid eller noe, det holder liksom å kravle ut av sengen og ta på klær :p

Veldig vanlig, er sånn selv.. Gruer meg til arbeidshelg med 13 timersvakter :confused:
Når det gjelder kvalmen om natten kan det hjelpe å ta en halv postafen før du legger deg. Gjør det selv når kvalmen er som verst, det gjør at jeg kommer meg gjennom hverdagen. Søvn er utrolig viktig nå:happy:

Veldig vanlig, er sånn selv.. Gruer meg til arbeidshelg med 13 timersvakter :confused:
Når det gjelder kvalmen om natten kan det hjelpe å ta en halv postafen før du legger deg. Gjør det selv når kvalmen er som verst, det gjør at jeg kommer meg gjennom hverdagen. Søvn er utrolig viktig nå:happy:

Jeg har heldigvis vært litt bedre i helgen, håper det værste er over:)

Takk for tips! Må jeg få resept av legen?
Nå har jeg Marie kjeks som jeg knasker på, det hjelper litt.

Jeg vurderer sterkt og sykemelde meg 50% en periode, for jeg er helt kaputt på ettermiddagene. Konstant sliten og det hjelper ikke på at kvalmen kommer snikende på senformiddagen/ettermiddagen

Jeg vurderer sterkt og sykemelde meg 50% en periode, for jeg er helt kaputt på ettermiddagene. Konstant sliten og det hjelper ikke på at kvalmen kommer snikende på senformiddagen/ettermiddagen
Husk på at kroppen sier ifra hvilket tempo og hvilke aktiviteter den kan klare nå ved å gi deg kvalme og utmattethet. Legg det frem for legen. Og hvis du ikke opplever å få forståelse/ støtte, bytt lege. En jordmor sa noe klokt til meg; husk at du skal gjennom et helt svangerskap, en fødsel og en slitsom barseltid. Dette er ikke tiden å slite seg ut på.

Back
Topp