Sliiiiiten... (litt klaging..)

GlædeMæMasse

Forelsket i forumet
Hærregud kor utrolig sliten æ e idag! Har ikke gjort nåkka som helst på hele dagen, det eneste æ klarer e å prøve å holde mæ våken.. e bare akkorat at æ gidder å skrive på pcn.. har ikke sjans til å få lest nåkka til eksamen som e på mandag, og imårra ska æ på jobb så da blir det sikkert hvertfall ikke nå energi til overs. Håper virkelig ikke at æ kommer til å være så hær utslitt hele resten av svangerskapet, da blir neste halvår på skolen en enorm utfordring =S Det va dagen klaging fra mæ.. deilig å bare få det ut!

uffda.. Ikke kjekt å ha slike dager hvor en bare er helt utslitt... Håper energien tar seg opp!! Hvis ikke får du tvinge deg opp av sofaen og få deg en skikkelig lufte tur! Pleier å funke med en lang tur for min del 

Vet hvordan du har det! Jeg er utrolig sliten for tiden!
Prøv å slappe av når du kan, det er tipset jeg har!! Og ikke gjør mer enn du "må"!

Tru om lav blodprosent kan gjøre at man blir ekstra slapp? Fikk beskjed fra legen om at blodprosenten min va lav og at han skulle sjekke om det kunne ha nåkka med jernnivået mitt å gjøre.. men har jo tatt jerntilskudd hele svangerskapet så æ sjønner ikke at det ska være mulig =p men kem vet, kroppen funker på mystiske måta!
Har heldigvis litt mer energi (akkorat i øyeblikket i allefall) idag og trur det går greit å dra på jobb =)

Enig med GlædeMæMasse.
 Sjekk jernlageret ditt :) Kan hende det er det som skal til :)

Huffda!:/ Håpe det e forbigående! Veit det e ganske vanlig å vær veldig trøtt i begynnelsen av svangerskapet, men at det går over etterhvert, så får satse på det:) God bedring uansett:)

Back
Topp