T Tonepone Elsker forumet 25 Nov 2007 #3 ORIGINAL: ida mor å for en skjønn gutt du har[:)]..kjempe fint var det
barehege Forumet er livet 25 Nov 2007 #4 ORIGINAL: LilleMag Så fantastisk nydelig slideshow[:(][:(][:(]*snufs* Han er så skjønn!! Kjempefint!!!
ORIGINAL: LilleMag Så fantastisk nydelig slideshow[:(][:(][:(]*snufs* Han er så skjønn!! Kjempefint!!!
Gabriela Forumet er livet 25 Nov 2007 #6 nydelig film. masse flotte bilder[:D] og en veldigfin familie.har sagt d før og sier d igjen, adrian r lik pappan sin[:D]
nydelig film. masse flotte bilder[:D] og en veldigfin familie.har sagt d før og sier d igjen, adrian r lik pappan sin[:D]
Mimamma Forelsket i forumet 25 Nov 2007 #7 Hihi, takk.[:)] Var jo kjempe enkelt å lage da, men var litt gøy så jeg postet det på facebook`en min.[:D]
Hihi, takk.[:)] Var jo kjempe enkelt å lage da, men var litt gøy så jeg postet det på facebook`en min.[:D]
mami3 Gift med forumet 25 Nov 2007 #8 ORIGINAL: ida mor å for en skjønn gutt du har[:)]..kjempe fint var det
Lisemor_ Forumet er livet 26 Nov 2007 #9 åååååååååå, han er helt nyyyydelig!!! og veeeldig lik pappan sin ja [:D] hihi.. jeg og Adrian er gode venner [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
åååååååååå, han er helt nyyyydelig!!! og veeeldig lik pappan sin ja [:D] hihi.. jeg og Adrian er gode venner [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]