slid alså!!

lui

Glad i forumet
syns nathaniel bler vanskeligare å vanskeligare på maden! vil ikkje ha någe lenger...[&:] grøt brekker han seg å spyr av! skjeva spytte han bare ud. Ka sga eg finna på? har prøvd havregrøt uden hell!

Eg e tom for idear... [:(]

Hva annet får han tilbydt da? Hva får han på skiva da? Er jo mye forskjellig han kan spise på brødskiva[:)] Her har vi ikke spist grøt på mange uker...[:D]

skive spytter han rett ud...[&:]

ORIGINAL: lui

skive spytter han rett ud...[&:]

uansett hva som er på? Hmm, aner egentlig ikke hva man gjør når de ikke vil spise noe... Passe på at de får i seg nok væske, så spiser han sikkert når han er sulten..?[8|] Dårlig hjelp i meg ja...

Middag da? Prøv å gi noe med mye smak. Idag var tomatsuppe med makaroni helt konge når jeg først fikk presset litt inni munnen hans [;)] Tikka masala med ris er også en slager!
Men jeg leste i nyhetsbrev fra Babyverden at det er helt normalt at de mister matlyst rundt 1-årsalderen. De er visstnok så opptatt av å lære språket og å gå at de ikke har tid til å spise [&:] (var det som sto.)
Lykke til! Ikke morro med matnekt!

er helt likt her,+ jeksel på tur.. ingen råd,ALT er testet.. 3 dager med bare tull med maten her,ikke fått i ham noe mye.

Ganske vanlig med slike perioder tror jeg!
Skjær opp litt frukt/ brød + div å sett på en tallerken foran han så kanskje han pluttselig får lyst på[:)]
Viktigste er at de drikker.
Men føler du han blir tynn så ville jeg såklart kontaktet lege.

ORIGINAL: Klatten

Middag da? Prøv å gi noe med mye smak. Idag var tomatsuppe med makaroni helt konge når jeg først fikk presset litt inni munnen hans [;)] Tikka masala med ris er også en slager!
Men jeg leste i nyhetsbrev fra Babyverden at det er helt normalt at de mister matlyst rundt 1-årsalderen. De er visstnok så opptatt av å lære språket og å gå at de ikke har tid til å spise [&:] (var det som sto.)
Lykke til! Ikke morro med matnekt!

dette tror jeg jammen stemmer. Natalie lærte jo å gå på mandag, og etter dette har hun omtrent ikke spist... virker som hun ikke har tid..

Back
Topp