SillyDilly
Forumet er livet
Hva skjedde med den tråden om Down Syndrom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Meg_ja
det jeg mente med kaldt er i uke 20, så kall meg gjerne dum for at jeg har mine meninger!
aner ikke, var visst galt av meg å ta opp emnet og si at folk er kalde når de velger å ta sin avgjørelse.
ORIGINAL: tone_mor
fra det ene til det andre.. hvordan får man slettet en tråd i det heletatt? har lest flere steder at de blir slettet, men er det no varsels knapp eller kommer de bare innom å sletter?
ORIGINAL: mayah
Det var da voldsomt...
Fikk ikke lest hele den forrige tråden.. Men om det var samme tone der som i denne, så skjønner jeg jo hvorfor den ble slettet..
var ikke det, folk sa hva de mente helt til ei kom å ble provosert av hele tråden.
ORIGINAL: pineapple
Må bare kommentere denne, for jeg skjønner godt at den tråden ble slettet. Uten å fått lest gjennom hele.
Dersom du får et valg om å ta abort i uke 20 i Norge, er det en meeeget god grunn for det. Må ikke tro at selv om noen velger det at det er lett for dem. Du har jo ingen aning om omstendighetene rundt det.
Tror ingen! kan være sikre på hva de hadde valgt før de er i den situasjoenen selv!!
Skjønner godt at noen syns dette er et sårt tema, og det bør vi respektere!
ORIGINAL: CogJ
jaja jeg driter i det. Alt jeg tydeligvis sier her er galt, uansett tema, så sletter meg her. Hade bra og lykke til til dere alle.
du må da tåle litt motgang?
Såre tema vil det alltid være og det vil aldri bli enighet.. men men.. lykke til videre[;)]
ORIGINAL: Sylvia80
Enig jeg.. Bestemte meg for å ikke kommentere dette noe mer, men.. Om alt man sier blir oppfattet som galt, så burde man kanskje vurdere å endre måten en ordlegger seg på. Minner på:
" Et ord som blir sagt i alvor og skjemt - kan brenne seg fast og aldri bli glemt
et ord kan gi glede, håp og tro, et ord kan gi sår som aldri vil gro.
Så velg dine ord med forstand og takt - for husk et ord har makt !! "
Synes det er et godt dikt som sier mye..
ORIGINAL: Helenpia
Kan vi ikke alle sette en strek over alt som har skjedd.
Jeg har ikke vært til stede under den utsatte delen av tråden som ble slettet, og skjønner jo at det har blitt diskutert heftig.
Men jeg mener vi er voksne alle sammen, og må kunne avslutte og gå videre.
Det er ikke noe trivelig for noen av oss at stemningen er slik den er nå[:(][&o]
aner ikke, var visst galt av meg å ta opp emnet og si at folk er kalde når de velger å ta sin avgjørelse.
ORIGINAL: CogJ
jeg syns det er galt av deg ja..
Man vet aldri hvorfor folk tar de valgene de tar og man bør ikke dømme..
Jeg dømmer ingen, jeg ville vite deres meninger og respekterte det! Mens jeg ble kalt for dum fordi jeg vet ikke en dritt og fordi min mening er det kaldt! Hallo, hvem dømmer da?? Vedkommende kunne si at jeg ikke vet en dritt om henne, så da kan jeg si hva vet vel hun om meg og mine livserfaringer!
Sillydilly sa sin mening der ærlig og hvorfor, fikk svare jeg ville ha men gikk ikke å angrep ho for valgene ho ville tatt!!
Driter i om dere spise salami eller tar abort, men spørsmåle var om dere hadde gjort det i uke 20! Så langt ut liksom. De som har dette i sin familie får vel annen oppfølging enn de som ikke har, så ting blir vel annerledes da og gjort tidligere enn uke 20!
Så ja, rutine ul skulle vært satt til tidligere i s.skapet!