*slettet*

sorry da, va aldeles ikke meninga!!!

Det er helt frivilig å svare på det da! ikke ta det personlig sommerbaby[:D] de fleste her liker lekene dine hihi...kom med noen nye snart nå[:D]

ORIGINAL: Elisabeth:)

Det er helt frivilig å svare på det da! ikke ta det personlig sommerbaby[:D] de fleste her liker lekene dine hihi...kom med noen nye snart nå[:D]

Hehe... ingen tvang å svare nei![:D]
Synes det er kjekt med både leker og seriøse innslag jeg da. Må ha begge deler![8D]
Men for å få det man vil ha, så må man kanskje bidra selv og...........? Bare et forslag.[;)]

tar d absolutt ikke personigt, syns d e litt gøy me nån leka å æ,sånn som irene si, i tillegg t d seriøse liksom...[:D] så ingen sure miner her nei, vil folk ikke være me på lekene så får de bare la vær[:D][:D]

ORIGINAL: Mayajenta

var absolutt ikke ment som en fornæmelse da! var bare min mening da.. har selv vært m på disse lekene flere ganger,men bare hvis det er lite annet å svare på.. sorry..klem
helt ok. ble ikke fornerma.. koz[:D]

Jeg syns også lekene er kjekke[:)] Alle har hver sin smak[:)]

ORIGINAL: Amarula

men når ikke det er andre innlegg betyr det kanskje at maibabyene har det bra??? [:D]

man kan jo dele både positivt som negativt

ORIGINAL: nemi.marselia

d va ikkje meitn som en førnærmelse men synes bærre andre innlægg kommer i skyggen før di. æ svare ikkje på lekan før æ synes ikkje nåkka om di.

å æ har nu bidratt ganske mykje her inne ellers då...

Jepp, keep up the good work!

ja jeg også[:D] og så lenge noen ikke har noe spes å fortelle så er det litt gøy med noen leiker da... bedre det enn at det skal være helt stille....

Back
Topp