slettet

Jeg har også hatt det litt sånn... Sist kunne jeg spise alt, og hele tiden om jeg fikk lov:P Denne gangen har jeg ikke så mye matlyst. Noen ganger får jeg lyst på noe godt, og når jeg først får det, så vil jeg ikke ha mer:P Hehe:) Merkelig det der, men jeg har ikke mye tips jeg altså. Annet enn å spise når man er sulten og unne seg det man har lyst på der og da;)
 
hei, hører ikke til her. men har et lite tips.
slet nemlig med det i første svangerskap, og nå kommer det igjen.

ha mat lett tilgjengelig sånn at når du blir sulten, kan du lett spise litt uten å måtte bruke masse tid på å finne ut hva du vil ha.jeg syntes det var veldig greit med rugsprø knekkebrød, med smør og ost på. men hva jeg spiste gikk opp og ned.

frukt og smoothier kan også være greit å ha i huset. mat muffins eller fyllte horn i fryseren som bare er å tine opp når du er sulten.
 
ganske sikker på at det er kvalmen som gjør d hos meg.
 
Jeg har kjøpt inn mange forskjellige frokostblandinger/gryn som jeg varierer mellom. For jeg og sliter med d er lite som frister. Igår hadde vi taco. D var helt fantastisk, ,masse frisk rømme på. Mmmmmmmm
 
Går i havregryn å melk hos meg! Klarer ikke å spise så mye annet! E dilla på mat som jeg ikke kan spise eller liker fra før ;))
 
Ingen matlyst her heller...så har gått ned i vekt. Men det har jeg bare godt av :P 
 
Back
Topp