Slettet

★ Stargazing.

Andre møte med forumet
Edit: Folk klikker av litt diskusjon, derfor fjernet jeg innlegget mitt! Tydeligvis mange som er interessert i å rakke mest mulig ned på andre her ;)

Er vel det samme som å røyke det...nikotin er nikotin...

Frk.VilliTrusa skrev:
Er vel det samme som å røyke det...nikotin er nikotin...

Ja, såpass skjønner jeg å! Men, nå var det jo på en måte ikke det jeg spurte om da ;)

Er nikotinen som er farlig, så det blir på lik linje med å røyke. Altså du får et foster som får dårligere oksygentilførsel, og som risikerer lav fødselsvekt, å bli dysmatur, økt risiko for astma og allergi. Om du googler skadene barn har fått av nikotin/røyk, tipper jeg du vil få en del treff.

AnneEmilie skrev:
Er nikotinen som er farlig, så det blir på lik linje med å røyke. Altså du får et foster som får dårligere oksygentilførsel, og som risikerer lav fødselsvekt, å bli dysmatur, økt risiko for astma og allergi. Om du googler skadene barn har fått av nikotin/røyk, tipper jeg du vil få en del treff.

Ja, fortsatt så er det jo ikke dette jeg spør om - direkte. Jeg lurer på om noen har erfaringer med snus, og eventuelt om de har opplevd og sett noe skadeomfang? Altså. Nikotin er nikotin, såpass skjønner jeg å! Er ute etter å høre om det er andre som snuser jeg, og erfaringer rundt det! ;)
Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at nikotin er farlig for fosteret. Det blir på lik linje med alt annet som er farlig!! ;)

Rikkeliten skrev:

AnneEmilie skrev:

Ja, fortsatt så er det jo ikke dette jeg spør om - direkte. Jeg lurer på om noen har erfaringer med snus, og eventuelt om de har opplevd og sett noe skadeomfang? Altså. Nikotin er nikotin, såpass skjønner jeg å! Er ute etter å høre om det er andre som snuser jeg, og erfaringer rundt det! ;)
Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at nikotin er farlig for fosteret. Det blir på lik linje med alt annet som er farlig!! ;)

Hvorfor gjør du det da?

Så selv om det er bevist, så vil du ha babyverdens elendige erfaringer og skader på sine barn? Seriøst?

Ingen vil vel innrømme det her inne om de har brukt snus/røyka og ungen har tatt skade av det. Slike skader kan oppstå når barna blir eldre også, i form av allergi, eksem, astma osv. Så man kan strengt tatt ikke vite det før de er voksne, og da er det vanskelig å bevise at røyken/snusen i svangerskapet har skylda.

Back
Topp