★ Stargazing.
Andre møte med forumet
Edit: Folk klikker av litt diskusjon, derfor fjernet jeg innlegget mitt! Tydeligvis mange som er interessert i å rakke mest mulig ned på andre her ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel det samme som å røyke det...nikotin er nikotin...Frk.VilliTrusa skrev:
Er nikotinen som er farlig, så det blir på lik linje med å røyke. Altså du får et foster som får dårligere oksygentilførsel, og som risikerer lav fødselsvekt, å bli dysmatur, økt risiko for astma og allergi. Om du googler skadene barn har fått av nikotin/røyk, tipper jeg du vil få en del treff.AnneEmilie skrev:
Rikkeliten skrev:
Er nikotinen som er farlig, så det blir på lik linje med å røyke. Altså du får et foster som får dårligere oksygentilførsel, og som risikerer lav fødselsvekt, å bli dysmatur, økt risiko for astma og allergi. Om du googler skadene barn har fått av nikotin/røyk, tipper jeg du vil få en del treff.AnneEmilie skrev:
Ja, fortsatt så er det jo ikke dette jeg spør om - direkte. Jeg lurer på om noen har erfaringer med snus, og eventuelt om de har opplevd og sett noe skadeomfang? Altså. Nikotin er nikotin, såpass skjønner jeg å! Er ute etter å høre om det er andre som snuser jeg, og erfaringer rundt det! ;)
Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at nikotin er farlig for fosteret. Det blir på lik linje med alt annet som er farlig!! ;)
Så selv om det er bevist, så vil du ha babyverdens elendige erfaringer og skader på sine barn? Seriøst?
![]()