slettet

Siljemor

Betatt av forumet
slettet
 
heisan..

gå mye og begynne å trene sånn smått av det du orker...dette går seg mest sannsylig av seg selv..man må bare ta tiden til hjelp...man blir hva man gjør det til..
strekk merkene får du desverre ikke gjort noe med tror jeg...

håper du blir fornøyd med tiden da...husk det er nå du kan sette opp nyttårs løftene dine vet du...

klem[:)]
 
Hei.
Jeg var 18 år når jeg fikk sønnen min. Jeg kan godt forstå hvordan du føler det, men jeg har faktisk blitt slankere etter fødselen...nå vet ikke jeg om du ammer, men det hjalp for meg... Også var jeg flink til å gå turer hver dag. Fra 30 min-3 timer... Det har tatt tid for meg og bli meg selv igjen, men har vært det en stund og sønnen min er nå 17 mnd.

Lykke til!
Håper du blir mer førnøyd med deg selv når det har gått lit tid! :)
 
Unnskyld,men er litt slem nå...[8|]
Syns du kunne tenkt på det før du ble gravid så "ung"!
Selv var jeg akkurat fylt 19 når første tulla her ble født,og en skjønner jo det at en graviditet forandrer hele kroppen- og ofte tar det tid å få fasong igjen...
Vet ikke hvor mange kilo du gikk opp mens du var gravid,men det at du er under 70 kg til den høyden er jo ikke gæli! Jeg lå over det,og er ikke høyere selv...
Ja,tøft til tider-men sånn er det å få barn!!!
 
Det strammer seg opp igjen etter en stund, men det kan ta noen måneder.
 
Viss du drømmer om å få fasongen din tilbake så er et jo bare å sette i gang å trene det!!!!
Gjør du jo ingenting så tar jo det selvfølgelig lengre tid.....det er jo helt logisk!
 
samme her! Er 19 og fikk jenta mi for 2 måneder.. Har og den fine "henge-magen", men den skal bort via lange gode turer.. er 167 høy. veide 57 før jeg ble gravid, og det veide jeg sannelig ei uke etter fødselen og..Tross i "henge-magen".. Strekkmerker har jeg plenty av på HELE magen og HELE puppene.. Men vet dere hva... Det driter jeg i!! jeg har båret fram ei nydelig lita jente, og da er det sånn som kanskje følger med.. Jeg bryr meg ikke om hva andre sier..kommer til å vise meg frem i bikini til sommeren jeg hvertfall...
 
Høres ut til du har riktig innstilling!!![;)]
Du har jo faktisn en veldig GOD grunn for å se litt hengslete ut...[:D]
 
slettet
 
til siljemor.. jeg er 20 og ar nettop fått verdens fineste baby jente!!
prøv å tenk på hva du har fått!! jeg har også henge mage og strekk merker. men til sommeren har jeg tatt sol og fått strammet magen litt[:D]
dette fikser du jente[:)]
 
Begynn på baby svømming!!
 
Kroppen blir ikke helt ordentlig før etter 5 år sa jordmoren på helsestasjonen under baselmøte.. Men noen får igjen kroppen sin med en gang under masse trening..
 
Jeg er bare 17 år gammel, tenker noen ganger at jeg vil ha igjen kroppen min slik den var før.. Tenker mest på det hvis jeg vil kjøpe meg nye klær eller nor slikt.. Før graviditeten brukte jeg 38 str i bukse og nå må jeg plutselig bruke 42/44.. Stoooor forskjell.. Skal begynne på babysvømming og trene litt på friskis og svettis.. Så jeg skjønner hvordan du har der.. Var ikke planlagt her heller, men gud å jeg er glad for det jeg har fått. Det er noe av det fineste jeg kan få.. Hun er noe av det beste som har skjedd.. Så all lykke med deg
 
etter den første graviditeten fikk jeg flat mage nesten med en gang, men denne gangen har plutselig magen bestemt seg å være mer synlig. men jeg trøster meg med det at det skal jo vises at man har født 2 barn med bare 1, 6 år mellomrom. men jeg kommer heldivis i buksene mine og er 4 kilo tyngre enn jeg var før jeg ble gravid. har også strekkmerker men de er rundt navlen har vel en 6 stk. eneste som irriterer meg er at puppene mine ikke henger en gang, de er blitt for små til det, har jo melk i dem nå men regner med at dem ikke blir noe større denne gangen heller. men sambo klarte da å sende en soldat i meg selv med hengpupper og strekkmerker så jeg så ikke så jævli ut. har ikke hatt sex ennå etter vi fikk isac så denne gangen vet jeg ikke om han tenner på meg [8D] [:D]
vær stolt av kroppen og gjør det som du føler du må gjøre for å bli fornøyd, altså når det gjelder trening.
et mirakel ble til i din mage, det er noe å være stolt av det!


lykke til
 
et annet kjerringråd jeg har hørt er å gå med korsett mye etterfødselen. Hjelper magen å trekke seg fortere innover og stramme seg opp igjen. Sit-ups er viktig så klart. Og så kan du jo prøve å drikke grønn te og ta CLA(men det kan ikke brukes mens man ammer).
Lykke til.. :)
 
Hehe, jeg hadde sexy kropp til jeg traff sambo. 163 og 57 kg, 20 år og lekker!![:D]

Så flyttet vi sammen og jeg stor trivdes og este ut 15 kg!!![;)]

Ble gravid og este ut 30 kg til, så det er hva jeg har og slite med.

Skylde på mannfolka!![;)]
 
Skrev ikke at du skulle takke deg selv...Men at du kanskje burde tenkt på det før du ble gravid så "ung"!
Ser du skriver det ikke var planlagt- og holder veldig med det du sier om at er man først blitt gravid så er man gravid...
Men uansett vet en jo om hva kroppen er igjennom under en graviditet,og det tar tid å komme tilbake til sitt vanlige igjen!
Siterer en del av din egen setning:"jeg er bare 19, og kroppen er rett og slett ødelagt!!!!!".
Var jo du selv som hadde innstilling om å bære barnet frem,da det allerede hadde bosatt seg der inne- og da må man ta følgende av det også!
Aner ikke hvor lenge det er siden du fødte...!?[8|]
Men får jo også inntrykk av at du i det hele tatt fra før kanskje hadde noe dårlig selvbilde,nå har du jo en grunn for å se "slik" ut. Kanskje hjelper å se lyst på det- du har jo tross alt født et barn...[;)]
Vær stolt av hva kroppen din har vært igjennom,så kommer den nok "normal" tilbake igjen!


(Var ikke meninga å være støtende i det første innlegget,hadde fremdeles en god del graviditets hormoner i kroppen- og ble nok noe provosert![;)] Og da skrev jeg vel bare akkurat det jeg tenkte der og da... Håper du forstår tanken min nå...)
 
Back
Topp