Slettet

• Trådstarter Trådstarter Slettet medlem 31228
  • Opprettet Opprettet
S

Slettet medlem 31228

Guest
Slettet innlegg

Last edited by a moderator:
Er jo ikke noe sikring av dem (Ina altså) i vanlige busser her i Norge heller - så det blir jo som her.
Er vel noen byer som har setebelter i de gamle bussene enda, men de fleste har vel ikke det.
[:)]

Når det gjelder sete til småen så kan du jo evt ringe til et bilutleiefirma der nede å høre om du kan låne der uten bil?
Vi har hatt leiebil når vi har vært på ferie siden Niklas ble født, så jeg har desverre ingen erfaring med bussing i utlandet og bittesmå barn. Er ikke sikkert det går uten å leie bil, men er jo verdt å høre?[:)]

Vi var i Stavanger i fjor høst, og da var det bilstol der i bussen. Det var flybuss da, men jeg tro hun kunne brukt den nå også, for da vippet man bare frem stolryggen på et vanlig sete, så kom barnesete fram

Er mulig å få leid bilseter,reisesenger osv.
Husker ikke hvor jeg leide fram men fant det iallefall kun ved å søke på google, kan også leies på enkelte hoteller

Busssjåfører på Gran Canaria kjører som villmenn...

Vi var nettopp en tur i GC (Mogan). På bussen satt Selma med setebelte (2 punkts..) mens Iver ble holdt. Og ja, kjøringa var vill; vår sjøfår ga klampen i bånn og måtte dermed bråbremse maaange ganger. I tillegg fikk vi med oss hele bussturen, vi var de aller siste som ble avlevert [X(]

vi har vært på lanzarote og i tyrkia med julie, og begge gangene har vi hatt med barnestol selv. vårt intrykk er værtfall at det er ganske så umulig å oppdrive! de vet omtrent ikke hva bilstol for barn er! [8|] ganske merkelig for de at vi har med bilstol, mens de kjører hele familien på 4 på en liten moped! Uten hjelm![:-]

ORIGINAL: Julieee

Er mulig å få leid bilseter,reisesenger osv.
Husker ikke hvor jeg leide fram men fant det iallefall kun ved å søke på google, kan også leies på enkelte hoteller

Busssjåfører på Gran Canaria kjører som villmenn...

Grøss....[&:] Kjærringa jeg prata med på telefonen var bare en stor idiot. Hun sa til meg: "Det skjer jo ingenting når dere sitter i bussen. Det har det aldri gjort før, så da er det ikke farlig om de ikke sitter fastspent." Ehemm...Kremt..Ja, vel svarte jeg. Men når det skjer, da har dere noen liv på samvittigheten da, svarte jeg. Hun ble da svarskyldig og pratet seg bort til noe annet[8|][:@]
Jeg skal google og se hva jeg finner

ORIGINAL: skravla

vi har vært på lanzarote og i tyrkia med julie, og begge gangene har vi hatt med barnestol selv. vårt intrykk er værtfall at det er ganske så umulig å oppdrive! de vet omtrent ikke hva bilstol for barn er! [8|] ganske merkelig for de at vi har med bilstol, mens de kjører hele familien på 4 på en liten moped! Uten hjelm![:-]

Det er jo bare helt vanvittig!

ORIGINAL: hårek

Vi var nettopp en tur i GC (Mogan). På bussen satt Selma med setebelte (2 punkts..) mens Iver ble holdt. Og ja, kjøringa var vill; vår sjøfår ga klampen i bånn og måtte dermed bråbremse maaange ganger. I tillegg fikk vi med oss hele bussturen, vi var de aller siste som ble avlevert [X(]

Huff..Det høres ikke lovende ut...[8|][&:]

Back
Topp