S
Slettet medlem 31228
Guest
Slettet innlegg
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: lovibem
Hei, hei!
Long time, no see!
Jeg har ikke vært her på måneder nå, og henger laaaaangt etter. Skjer det mye nytt her?
Noen nye gravide? Noen som har født?
Hihi..Jeg føler meg litt lost her[:D]
Her går det i full fart tempo hver dag med lillebror som åler seg fram i full speed, og han kommer seg opp på alle 4, og har klart å røyse seg opp èn gang! Nå er han 7 mnd og tre uker. Tiden går så fort. Jeg bare nyter det hver dag til fulle og ha en liten baby hjemme[:)]
Storesøster er en velig god søster som hjelper til med alt på sin søte lille måte. Henter klut og tørker om lillebror gulper, passer på at han ikke kravler seg bort til ovnen, leker med han så han hikster av latter gir han vann vi mater han! De er så fantastiske sammen
Jeg, som hele tiden trodde at Robin ligner sin pappa, så i går på babybilder av meg selv, og der ser jeg jo gutten min i meg. Haha, han er jo en jente![:D]
Jeg må bare også fortelle at jeg har en liten gutt som "prater" i søvne i en alder av 7 1/2 mnd!
I går kveld var jeg nede og la dyna over han som han hadde sparket av seg. Så røyser han seg opp(han lå på magen) og støtter seg på armene og "ser" ut i lufta med øynene igjen og sier "da-da-da-da-da-da-da", så la han seg ned igjen og sov videre. Hihi..Jeg skulle gjerne likt å visst hva han snakket om, for det er slik han går å "jabber" hele dagen[:D]