Slettet

hodet ligger jo på innsiden av livmor åpningen, ikke kjønnsleppene[8D] så skal rimelig mye til å få borret kølla inn der uten at du knipern av først pga smertene [:D][8D]

ORIGINAL: Lussa88

hodet ligger jo på innsiden av livmor åpningen, ikke kjønnsleppene[8D] så skal rimelig mye til å få borret kølla inn der uten at du knipern av først pga smertene [:D][8D]

ja jeg tviler på at man har lyst på sex når riene har starta og man har begynt å åpne seg..

min jordmor undersøkte meg idag og hun har ikke såååååååå lange fingre....hehe.. og han tok han på hue og sa at han ligger veldig lavt ned. Så...ille langt inn behøver man tydligvis ikke å være. ( sikkert ille teit sp.mål...men er jo ikke fritt for at tanken slo meg når typen freaket litt ut )
jeg har en åpning på ca 1.5

ORIGINAL: bea_

min jordmor undersøkte meg idag og hun har ikke såååååååå lange fingre....hehe.. og han tok han på hue og sa at han ligger veldig lavt ned. Så...ille langt inn behøver man tydligvis ikke å være. ( sikkert ille teit sp.mål...men er jo ikke fritt for at tanken slo meg når typen freaket litt ut )
jeg har en åpning på ca 1.5

Oi! Ligger den lille så lavt! Da kan det jo skje noe når som helst da! [:)]

Men det er fortsatt inni livmoren, utstyret hans treffer nok ikke inni der, hadde åpning sist gang jeg også men det skjedde ikke =P men skjønner tanken din da...[;)] med all sannsynlighet støter han da i tilfelle på siden av det eller lignende...Når man ligger på ryggen så ligger den ihvertfall ganske langt tilbake, man ligger jo (som regel) på en spesiell måte når jordmor sjekker åpning, enten med knyttnevene under korsryggen, eller utfor kanten slik at man på en måte får "dytta" livmoren frem...[;)] ingen fare [:D] Kos dere [:D]

men vil også legge til at vi er alle forskjellige, og forskjellig laget, så det som stemmer for en , kan vøre helt feil for en annen:) det jeg skriver nå er egne erfaringer, og det jeg har hlrt fra helsepersonell, så er absolutt ingen fasit :) Føl deg frem :) men vi hadde sex sist gang etter at jordmor kunne kjenne hodet, og selv om sambo var veldig var på det, og nervøs, kjente han aldri noe :)

Det er bra....sletter denne tråden jeg. Følte meg utrolig dum når jeg skreiv det ....hahahahah

trenger du ikke, har tenkt tanken selv når jeg var førstegangs :)

hihi så sant så sant [:D][:D] spennende tid for deg da,nå er han snart her [:D][:)] Merker misunnelsen snike seg på ja [8D]

Ja, jeg måtte liksom omstille meg på det hele forrige tirsdag da alt begynte. Hadde liksom trodd jeg måtte gå over tiden...men hvem veit

Back
Topp