K Kidada Glad i forumet 30 Jun 2011 #1 Må man virkelig trykke "slett" er du sikker "ok" på HVER eneste mld i innboksen?? Finnes det ikke en måte å merke de man vil slette og slette alle i et rush? *er det bare jeg som er blond, eller er det så tungvindt faktisk?*
Må man virkelig trykke "slett" er du sikker "ok" på HVER eneste mld i innboksen?? Finnes det ikke en måte å merke de man vil slette og slette alle i et rush? *er det bare jeg som er blond, eller er det så tungvindt faktisk?*
smash Forumet er livet VIP 30 Jun 2011 #3 Man kan kun slette èn og èn melding ja.. Fryktelig irriterende!!! Jeg hadde 28 sider med pm-er, og er nede i 15 nå. Tar jo 100 år... :(
Man kan kun slette èn og èn melding ja.. Fryktelig irriterende!!! Jeg hadde 28 sider med pm-er, og er nede i 15 nå. Tar jo 100 år... :(
K Kidada Glad i forumet 30 Jun 2011 #4 GAHHH! Var det jeg fryktet jah.. BLÆH! For et opplegg altså...
smash Forumet er livet VIP 30 Jun 2011 #5 Kidada skrev: GAHHH! Var det jeg fryktet jah.. BLÆH! For et opplegg altså... I know:(