Slette meldinger på Facebook

Thejohan

Glad i forumet
Går det liksom ikke lenger det eller?!
Alle blir lagra i arkivet, men jeg vil ikke lagre de, jeg vil slette de!

Anyone?

Jo det går an, sletta meldinger for noen dager siden jeg. :P

giggsy skrev:

Det svaret der er så lite verdt siden du ikke forteller meg hvordan!

Thejohan skrev:

giggsy skrev:

Det svaret der er så lite verdt siden du ikke forteller meg hvordan!

Det har jeg prøvd også..men de dukker likevel opp..IRRITERER meg at chatten blir lagret som meldinger!!!!

Jeg sletter meldinger hele tiden jeg så veggen min er stort sett tom.

Det du gjør er å gå på din egen vegg og ta musa over innlegget. øverst til høyre i innlegget dukker det opp et kryss som du trykker på.
Noen ganger får man opp spm om man ikke skal få opp slike meldinger på veggen i det hele tatt så nå får jeg ikke lengre opp mine kommentarer til andre og slikt. Kun meldinger jeg legger bevisst ut.

hvor finner man arkivet som meldingene/chatten havner i når man har "sletta" di (les arkivert de)...

hvor finner man arkivet som meldingene/chatten havner i når man har "sletta" di (les arkivert de)...

Når du er inne på meldingen/e du vil slette, står det "Actions" (handlinger om du bruker fb på norsk) oppe i høyre hjørne, trykker du på den kommer det opp noen alternativer, deriblant "delete messages".

*Aulile* skrev:

Du klikker deg inn på meldinger, der er det en funksjon som heter "søk i meldinger". Skriver du inn navnet på den vennen som har meldingene du vil finne, får du fram igjen meldingene fra arkivet.

Mikke skrev:
Jeg sletter meldinger hele tiden jeg så veggen min er stort sett tom.

Det du gjør er å gå på din egen vegg og ta musa over innlegget. øverst til høyre i innlegget dukker det opp et kryss som du trykker på.
Noen ganger får man opp spm om man ikke skal få opp slike meldinger på veggen i det hele tatt så nå får jeg ikke lengre opp mine kommentarer til andre og slikt. Kun meldinger jeg legger bevisst ut.

Var ikke meldinger på veggen jeg snakket om, men meldinger på innboksen! ;)

mortilA skrev:

Når du er inne på meldingen/e du vil slette, står det "Actions" (handlinger om du bruker fb på norsk) oppe i høyre hjørne, trykker du på den kommer det opp noen alternativer, deriblant "delete messages".

takk :)

Back
Topp