Slette dagbok

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Har noen peiling på hvordan jeg kan få slettet HELE dagboken min her inne??:p Må jeg kontakte admin., eller kan jeg gjøre det selv? Har jo skrevet så mye fra prøvinga med eksen min i den, og er ikke så interessert i å ha de nye opplysningene mine i samme tråd...o_O

Du må kontakte admin ;)

Har noen peiling på hvordan jeg kan få slettet HELE dagboken min her inne??:p Må jeg kontakte admin., eller kan jeg gjøre det selv? Har jo skrevet så mye fra prøvinga med eksen min i den, og er ikke så interessert i å ha de nye opplysningene mine i samme tråd...o_O
Lag en ny?

Utdrag fra forumreglene

Sensitive opplysninger
Vi anbefaler deg ikke å oppgi fullt navn, adresse, personnummer, kontonummer eller andre sensitive opplysninger via BV/FVs diskusjonsforum. Den samme anbefalingen gis på generelt grunnlag for bloggene. Dersom dette skjer, er det på eget ansvar. Det er frivillig å legge inn opplysninger på "min profil". Det er ikke tillatt å gjengi innhold fra private meldinger på forumet annet enn fra de du har skrevet selv. Legg ikke ut opplysninger om barn/partner eller annen familie på en slik måte at du identifiserer dem.

Eierskap av innlegg
Innlegg du poster på forumet hører forumet til, og massesletting av innlegg på vegne av brukerne vil ikke forekomme. Du kan selv i ettertid redigere egne innlegg, og moderatorer og administratorer kan på forespørsel vurdere å slette enkeltinnlegg dersom det foreligger særlige grunner til dette, men ut over dette har FV/BV ingen plikt til å slette innlegg på vegne av brukerne. Dette er også av respekt for de andre som deltar i trådene, da de skal kunne stole på at deres svar vil bli stående i riktig kontekst for fremtiden. Tenk deg om to ganger før du legger ut tråder eller bilder. Dette gjelder særlig dersom trådene omhandler eller viser bilder av andre personer enn deg selv, inkludert egne barn. Ved sletting av bruker, beholdes alle tråder, innlegg og bilder.

Reglene finner du her http://forum.babyverden.no/help/terms

Å ikke slette dagbøker virker litt dumt opp mot de reglene, som viser til respekt for de andre som deltar. Det er liksom noe annet med dagbøker en diskusjoner.

Men at Bv ikke sletter tråder på oppfordring er jo i kjent, så det er bare sånn.

Back
Topp