Fargeklatten89
Elsker forumet
Hei, noen som kan hjelpe meg å slette kontoen min?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg vet ikke.. Redd for å bli gjenkjent... Kan jeg redigere noen innlegg? Hvordan gjør jeg det?Hva.. hvorfor vil du slette kontoen kjære deg?
Det kan duNei jeg vet ikke.. Redd for å bli gjenkjent... Kan jeg redigere noen innlegg? Hvordan gjør jeg det?
Nei jeg vet ikke.. Redd for å bli gjenkjent... Kan jeg redigere noen innlegg? Hvordan gjør jeg det?
Kommer ikke opp noe edit :/Du kan redigere, ja. På appen trykker en på innlegget sitt og trykker på edit.
Jeg håper du blir her på forumet.![]()
Kommer ikke opp noe edit :/
Takk for hjelpa, nå kan jeg redigere! Jeg blir her jeg!Hei Fargeklatten!
Du hadde en liten feil på profilen din, den har jeg rettet opp, så nå skal du kunne redigere alle innleggene dine igjen.
Om du ønsker å slette brukeren din så må du sende meg en bekreftene pm om dette.
husk at alle innlegg og nick vil bli stående igjen. Du kan i forkant av sletting selv redigere vekk innhold i innlegg, samt endre nicket ditt til noe annet som f.eks "anonym" eller "gjest"
Takk for hjelpa, nå kan jeg redigere! Jeg blir her jeg!![]()
Skal du slette ?Hei, noen som kan hjelpe meg å slette kontoen min?
Nei fikk til å redigere, vil ikke dra fra dere, er så godt å ha så mange gode damer som dere rundt seg, både i oppturer og nedturer... Vi er jo her for et felles målSkal du slette ?![]()
Ja begynte å lureNei fikk til å redigere, vil ikke dra fra dere, er så godt å ha så mange gode damer som dere rundt seg, både i oppturer og nedturer... Vi er jo her for et felles måler så godt å ha noen å kjadre med
![]()
I lige måte, søte degJa begynte å luregodt å ha deg her
Hvordan går det med deg ?I lige måte, søte deg![]()
Går greit, endelig ferdig med TR og nå er første pp igang! Begynner på nytt i tellingaHvordan går det med deg ?![]()
Ja det får vi håpeGår greit, endelig ferdig med TR og nå er første pp igang! Begynner på nytt i tellingahåper det blir et novemberbarn, iallefall et 2015 barn <3 alt bra med deg??
![]()
Så gøyyy! Følger med på dagboka si! Herlig å se!Ja det får vi håpedet klaffer nå!! Jada veldig bra. Spent på 3D ul til torsdag
![]()