Slette BV konto

Nei jeg vet ikke.. Redd for å bli gjenkjent... Kan jeg redigere noen innlegg? Hvordan gjør jeg det?
Det kan du :) det er bare å trykke på innlegget om du er på appen og deretter edit :) eller rediger nederst i hvert innlegg på pc :)

Hei Fargeklatten!

Du hadde en liten feil på profilen din, den har jeg rettet opp, så nå skal du kunne redigere alle innleggene dine igjen.

Om du ønsker å slette brukeren din så må du sende meg en bekreftene pm om dette.
husk at alle innlegg og nick vil bli stående igjen. Du kan i forkant av sletting selv redigere vekk innhold i innlegg, samt endre nicket ditt til noe annet som f.eks "anonym" eller "gjest"

Hei Fargeklatten!

Du hadde en liten feil på profilen din, den har jeg rettet opp, så nå skal du kunne redigere alle innleggene dine igjen.

Om du ønsker å slette brukeren din så må du sende meg en bekreftene pm om dette.
husk at alle innlegg og nick vil bli stående igjen. Du kan i forkant av sletting selv redigere vekk innhold i innlegg, samt endre nicket ditt til noe annet som f.eks "anonym" eller "gjest"
Takk for hjelpa, nå kan jeg redigere! Jeg blir her jeg! :)

Går greit, endelig ferdig med TR og nå er første pp igang! Begynner på nytt i tellinga :) håper det blir et novemberbarn, iallefall et 2015 barn <3 alt bra med deg?? :-)
Ja det får vi håpe :) det klaffer nå!! Jada veldig bra. Spent på 3D ul til torsdag :)

Lykke til med videre prøving :)

Back
Topp