Slette bruker

B

Bkno5547082

Guest
hei. Hvordan sletter jeg brukeren min her? Funnet ut at jeg blir bare mer bekymret av å
ha profil her enn trøstende :/ Er altfor mye skriveri om SA at jeg får nerver utenpå klærne etter jeg har gått inn hit :arghh:
 
hei. Hvordan sletter jeg brukeren min her? Funnet ut at jeg blir bare mer bekymret av å
ha profil her enn trøstende :/ Er altfor mye skriveri om SA at jeg får nerver utenpå klærne etter jeg har gått inn hit :arghh:
Jeg vet dessverre ikke. Men så leit at du vil slette brukeren :( Skjønner frustrasjonen din. Jeg unngår bare å lese tråder som omhandler det, og tenker positivt. Forholder meg også til statistikk. Håper du ombestemmer deg og velger å bli.:)
 
Har opprettet en "bekymringer" tråd så alle som har dette kan ytre disse og evt ubehagelige erfaringer der. Forhåpentligvis kan dette hjelpe litt.

Håper også du blir :)
 
Veldig veldig synd! :( jeg også syns det er altfor mye fokus på sa og skjønner godt man blir stresset. Håper du blir. Kan hende det blir bedre når de som er bekymret har sin egen tråd
 
Leit at du føler det sånn! Jeg vet dessverre ikke hvordan en sletter en bruker, men kanskje du kan sende pm til admin?
 
Sjekk med moderator Linda. Hun kan sikkert svare. Eller bare logg ut, det kan jo være du ombestemmer deg :happy:
Erfaring fra første for min del er jo at nervøsiteten forsvinner når de fleste bikker 12 uker, så kanskje komme tilbake da?
Eller bli og dropp å lese alt her inne:happy:
Selv droppet jeg å lese alt noen skrev om fødsel før jeg selv skulle føde. Kommer til å gjøre det samme nå.
 
Så fine dere er! Jeg tenker vel å kanskje logge ut å heller vente tll uke 12 som du skriver. Hver eneste tråd her inne er ordet "sa" og "ma" skrevet i en bisetning her og der, og jeg trenger ingen flere påminnelser om hvordan det er :/ vil bare glede meg og ikke tenke bekymringer så kanskje lurt å vente til jeg er tryggere :))
 
Så fine dere er! Jeg tenker vel å kanskje logge ut å heller vente tll uke 12 som du skriver. Hver eneste tråd her inne er ordet "sa" og "ma" skrevet i en bisetning her og der, og jeg trenger ingen flere påminnelser om hvordan det er :/ vil bare glede meg og ikke tenke bekymringer så kanskje lurt å vente til jeg er tryggere :))

Ikke les de trådene og lat som du ikke ser de overskriftene, vær heller sammen med oss og gled deg :) om ikke lenge er vi snart i uke 12
 
Back
Topp