Slette bilder på iphone

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Har ikke akkurat noe med graviditet å gjøre men håper jeg kan spørre om litt hjelp.... For en liten stund siden overførte jeg bilder fra Macen til telefonen. Var egentlig meningen å gjøre det motsatt vei.... Har nå en del album på telefonen som tar mye plass. Derfor vil jeg slette disse siden jeg har dem på Macen. Men hvordan får jeg det til?? Er ikke mulig å gå inn på bildene å slette dem....

Er det ikke bare å trykke marker oppe i høyre hjørnet og så markere de du vil slette, og så trykke på søppelkurven nede i høyre hjørnet? :) jeg kan i alle fall gjøre det på min iphone. :)

Er det ikke bare å trykke marker oppe i høyre hjørnet og så markere de du vil slette, og så trykke på søppelkurven nede i høyre hjørnet? :) jeg kan i alle fall gjøre det på min iphone. :)

ikke på di albumene som er overført til telefonen.... er stort sett bilder tatt med fotoapprat, vet ikke om det har noe å si....

typisk at jeg finner ut av det rett etter jeg har spurt ;-P måtte fjerne et kryss i itunes om "synkronisering av bilder fra iphoto". håper jeg har mer plass nå til å knipse bilder på 17. mai :-)

Back
Topp