...slemt?

Escuro

Forumet er livet
Jeg vurderer en litt drøy practical joke på samboern. Han er på vei hjem fra jobb...

Jeg har ryddet på kjøkkenet, og i går lagde jeg en slags gratinert grønnsaksblanding med hermetiserte hakkede tomater i. Nå kastet jeg restene av den + noe middag Milan ikke hadde spist opp, i doskålen. Det ser så syyyykt groteskt ut! [8D]
Og jeg går rundt meg selv og lurer på om jeg skal flushe eller ikke, for en liten ond stemme i hodet mitt vil at jeg skal vente til samboern kommer hjem, og idet han går inn på do skal jeg si "å forresten, jeg har forresten fått både mensen og diarè i dag...!"

...Meeeen så ser jeg for meg at han kommer til å spy ned vasken på badet og miste matlysten og bli muggen, så da lurer jeg på om det kanskje ikke er så god idè likevel... [&:]

Om noen lurer på hvorfor det gikk i do, så var det fordi det er for suppete til å hive i søpla fordi det vil lekke gjennom posen, og det er for klumpete til å hive i vasken, for da blir den tett [8D]

Oki, jeg gir etter for flertallet [8D] Ååååh, han kommer til å slakte meg! Hahahaha!!! [:D]

ORIGINAL: Rock Mommy

AHAHHAHA!!! JEG hadde gjort det, glatt!! :D

do it, do it, do it!![:D][:D]

så oppdaterer du oss etterpå!![;)]

ORIGINAL: Majanne

do it, do it, do it!![:D][:D]

så oppdaterer du oss etterpå!![;)]

"NÆÆÆÆSTY!!!" [:D][:D][:D]

...men han spiste middagen da [8D]

Moahahaaaaaaaa!!!!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trone

GJØR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahah, jaa!!

Åja, haha!
*les hele tråden før du svarer, Fragle*

Hahahah! :P

ORIGINAL: Mialille

Hahahah! :P

Hahaha utrolig bra[:D][:D]

Jeg gjorde det samme uten å mene det i forrige uke..[8D] kasta restene etter Joika-kakemiddagen i do og glemte å dra ned, for Vilde begynte å hyle......[8D][8D]
Det er vel ikke nødvendig å fortelle reaksjonen til mannen, haha[:D]

ORIGINAL: Scrappycat

Hahaha utrolig bra[:D][:D]

Jeg gjorde det samme uten å mene det i forrige uke..[8D] kasta restene etter Joika-kakemiddagen i do og glemte å dra ned, for Vilde begynte å hyle......[8D][8D]
Det er vel ikke nødvendig å fortelle reaksjonen til mannen, haha[:D]

Hehehe, nei, kan se det ganske bra for meg [:D]

Back
Topp