slemt av meg?

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Jeg har fått forbud mot å gå på jobb i morgen av kiropraktoren min pga bekkenet.
Derfor spurte mannen min om jeg kunne ha lillegutt hjemme. Han går i barnehage 40minutter å kjøre fra der vi bor og pga vei arbeid er det mye kø den veien som mannen min gjerne ville slippe unna når han kjører til og fra jobb... .. men jeg har jo fått beskjed om å ta det med ro og ikke løfte hvis jeg ikke absolutt må, er det slemt av meg å si nei til mannen min og sende lillegutt i barnehagen likevel?
Fikk nesten litt dårlig samvittghet[8|]

Nei, det synes jeg ikke er slemt gjort. Har du fått beskjed om å ta det med ro er det jo en grunn til det...og du må jo høre på kroppen din..Kos deg hjemme alene du!

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Nei! Du er sykmeldt! Ikke plutselig blitt hjemmeværende mamma! Spør mannen din om han syntes det er fred og når gutten din er hjemme med bare han!

He, he.. de skjønner kanskje mer med en slik i retur... knis...[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Nei! Du er sykmeldt! Ikke plutselig blitt hjemmeværende mamma! Spør mannen din om han syntes det er fred og når gutten din er hjemme med bare han!

Helt enig[;)]

Du er ikke slem! Han koser seg nok der med andre barn og kan leke.. Jeg har vært sykemeldt siden februar og slet litt med samvittigheten jeg også, har en på 3 år.. Men han har det mye bedre der hvor han får være ute og styre og leke med andre. Jeg kan knapt røre meg så har veldig lite å tilby... Er jo en grunn til at kiropraktoren vil du skal sykemelde deg!

Nei! Du er jo sykemeldt og skal ta det med ro - det er jammen ikke lett dersom du må ha ansvaret for en aktiv gutt! Det er jo akkurat nå du trenger avlastning og da bør gutten absolutt være i barnehagen. God bedring[:)]

ORIGINAL: Elimor

Nei! Du er jo sykemeldt og skal ta det med ro - det er jammen ikke lett dersom du må ha ansvaret for en aktiv gutt! Det er jo akkurat nå du trenger avlastning og da bør gutten absolutt være i barnehagen. God bedring[:)]

Back
Topp