Slemt av meg?

Jeg gleder meg til hver kveld når ungene har lagt seg jeg[:D] Da slenger jeg beina på bordet, og koser meg med en goood og etterlengtet kopp espresso, uten fare for at den blir sølt utover sofaen, gulvet eller meg selv... Sånn er jeg[;)]

ORIGINAL: Mrs Lutz

jeg gleder meg til hver kveld jeg selv om jeg ikke er syk. det vil jo ikke si at jeg ikke liker å være sammen med ungen min, men alle har behov for alenetid/voksentid også...[;)]

jeg gleder meg til hver kveld jeg selv om jeg ikke er syk. det vil jo ikke si at jeg ikke liker å være sammen med ungen min, men alle har behov for alenetid/voksentid også...[;)]

Gleder meg hver kveld [:)] Gleder meg til å tilbringe dagen med dem, men det like mye som jeg gleder meg til kveldene[:D]

De to beste tingene i løpet av en dag er : Å se lillegutt våkne om morgenen. Og nr to er : Å se lillegutt sovne om kvelden[8D][:D].

ORIGINAL: mormarion

Her er det enkelte dager jeg gleder meg til ungene er i seng! Spesielt om jeg ikke er bra.
Mens andre dager syns jeg dagen går aaaaltfor fort!!
Så nei, du er ikke slem. Det er heeelt normalt!!

Back
Topp