Slemt av meg?

Pijah

Forumet er livet
Å glede meg til ungene er i seng i kveld??
Jeg har vært syk siden tirsdagskvelden, slått ut med feber og f... Var hjemme fra jobb onsdag-fredag og begynner å bli bedre.. Men jeg er sliiiiiten..
Nå har eldste snuppa blitt syk, og mannen er syk i tillegg.. slitsomt. [X(]
Skal sies at jeg hadde begge ungene aleine hele torsdag ettermiddag og hele dagen igår siden det var planleggingsdag..
Sjelden jeg syns synd på meg selv, men det er noe dritt å være syk altså!!!! [>:]

jeg gleder meg til hver kveld jeg selv om jeg ikke er syk. det vil jo ikke si at jeg ikke liker å være sammen med ungen min, men alle har behov for alenetid/voksentid også...[;)]

Nei, det må være lov å glede seg på litt tid alene, spesielt om man er syk[:)]

Neida, er da lov å glede seg til de skal i seng. Spesielt hvis man er syk.[:)]

Her er det enkelte dager jeg gleder meg til ungene er i seng! Spesielt om jeg ikke er bra.
Mens andre dager syns jeg dagen går aaaaltfor fort!!
Så nei, du er ikke slem. Det er heeelt normalt!!

Hehe jeg gleder meg til å komme hjem til ungene etter jobb, går noen timer og så gleder jeg meg til de skal legge seg[8D]
Og jeg er ikke syk[:D]

God bedring[:)]

Jeg syns synd på deg jeg! for jeg har litt samme greia...
Gleder meg til kvelden, jeg skal også soooove! [:)]
god bedring!

Hehe, nei, det er ikke slemt! Jeg gleder meg til det uten at jeg er syk også! Noen dager er man rett og slett bare sliten, og trenger litt alenetid [:)] Ingenting å ha dårlig samvittighet for!

Neeei, er ikke slemt! Alle trenger litt alene tid på kvelden [:D]

Ikke slemt i det hele tatt! Det gleder jeg meg til rett som det er uten sykdom til også. [8D]

God bedring til dere alle! [:)]

ORIGINAL: Mrs Lutz

jeg gleder meg til hver kveld jeg selv om jeg ikke er syk. det vil jo ikke si at jeg ikke liker å være sammen med ungen min, men alle har behov for alenetid/voksentid også...[;)]

jeg gleder meg til og få lagt han vær kveld selvom vi er friske og raske jeg da[;)] DET er fordi JEG trenger det rett og slett....
Så nei, ikke ha dårlig samvittighet for det :)

Klart det ikke er slemt av deg...
Masse god bedring snuppa.. Hils E og M og si god bedring til de og fra oss da...

Btw. Em lurer veldig på om M skal være med i dyreparken til sommeren for da er de gamle nok begge to til å kjøre fly[8D] (hun snakket om det i stad)

Gleder meg hver kveld til legge tid jeg... Når klokka biker 18.30 begyner jeg med nedtellingen... Alenetiden på kvelden er bare hellig!! [:)]

God bedring til deg og snuppa di[:)]

Omg! Sånn tenker jeg ALDRI!!![:-]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Ikke slemt i det hele tatt! Det gleder jeg meg til rett som det er uten sykdom til også. [8D]

God bedring til dere alle! [:)]

Back
Topp