slemmt gjort?

malrodien

Gift med forumet
føler meg egentlig litt råtten i dag.. i natt kasta jeg sambo ut av soverommet og inn på gjesterommet.. for etter å ha ligget i nesten 5 timer å hørt på at han ligger tett å snorker, klarte jeg ikke mere.
 
å nåe jeg våkna i mårrest kom han inn å gav meg et kyss å sa at jeg bare måtte sove lengre. noen ganger vet jeg ikke hva jeg har gjort for å ha fortjent å ha han...[:)]
 
Jeg synes ikke du var slem da!!!
Normalt sover vi gravide utrolig lett, og da er det lett å våkne hele tiden av lyder.
I tillegg kan det være vanskelig å sovne igjen etterpå.
Så jeg synes du gjorde det riktige.
 
Jeg har selv beordret min mann til å sove på gjesterommet et par netter,
da han "hopper" sånn rundt i senga og sover urolig innimellom. For da rister hele sengen,
og jeg våkner og får så innmari vondt i bekkenet... men all ristingen.
Min bedre halvdel skjønner meg  veldig godt, og synes det er greit at han blir kastet ut.
Men litt trist også da[:(], han vil jo sove sammen med meg da...
 
synes ikke du var så veldig slemm. hos oss er det motsatt. jeg vrir og vender meg hele natta og sambo er kjempetrøtt på ettermiddagen. men han sier ikke noe. de siste dagene har han blitt så søt og oppmerksom at jeg tror jeg må være høygravid oftere[:'(].
 
er det bare meg som synes det er litt dårlig gjort?? [8|]
 
Jeg er helt enig i at det er irriterende å ligge våken og høre på snorking - jeg gjør også det til stadighet nå - men det er ikke akkurat noe de gjør med vilje... jeg snorker også innimellom... og disse stakkars fedrene trenger vel søvn de også - G skal tidlig opp om morgenen og på jobb, så jeg unner han den søvnen han får - jeg kan sove på dagen. Nei, om man ligger våken og plages, og har et gjesterom, så synes jeg at man kan gå og legge seg der selv
 
Jeg synes ikke du var slem. Mannen min har sovet i kjellerstua på flatmadrass en god stund allerede han, og ikke har han noe imot det heller. Menn ser jo på slikt og å sove på sofaen som camping de. Han hadde nok ikke gått på gjesterommet og lagt seg hvis han hadde noe imot det uansett. Han kunne jo ha sagt nei, for du kan jo ikke løfte han lenger uansett. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for det. Du låner ut kroppen din til hans baby 24/7 i 9 måneder, og da kan han godt låne bort senga deres til deg og babyen noen få netter uten at du skal trenge å føle deg skyldig av den grunn. Jeg synes at så lenge vi legger oss sammen, så mister vi ikke noe av å sove hver for oss. Vi har da voksne gutter, og de kan vel sette grenser for seg selv - hvis ikke bør de hvertfall øve på det før det kommer en ny sjef i huset! [;)]
 
ORIGINAL: snartguttemamma

Åh... så snill han er da [:D]
Her i gården er det jeg som flytter på gjesterommet.... han sover så tungt at det tar meg mer energi å prøve å vekke ham, enn det gjør å flytte meg selv [:D]
(men dette er selvfølgelig etter et par kraftige slag og spark for å få han til å slutte [8|].......... stakar gutten min *hehe* )

Glemte å svare det jeg skulle..... nei, det var ikke slemt i det hele tatt.. du trenger den søvnen du kan få, og å bli forstyrret av slike irriterende lyder er ikke noe greit [;)]

 
 
 
Følte meg hjemme her[8D] Så signerer denne jeg[:D][:D]
 
Back
Topp