føler meg egentlig litt råtten i dag.. i natt kasta jeg sambo ut av soverommet og inn på gjesterommet.. for etter å ha ligget i nesten 5 timer å hørt på at han ligger tett å snorker, klarte jeg ikke mere.
å nåe jeg våkna i mårrest kom han inn å gav meg et kyss å sa at jeg bare måtte sove lengre. noen ganger vet jeg ikke hva jeg har gjort for å ha fortjent å ha han...[:)]
å nåe jeg våkna i mårrest kom han inn å gav meg et kyss å sa at jeg bare måtte sove lengre. noen ganger vet jeg ikke hva jeg har gjort for å ha fortjent å ha han...[:)]