Slemme slemme meg

silke

Gift med forumet
Jeg har så lyst til å være slemm. Men finner ikke helt overskuddet.[&:]

-og er jeg slemm for jeg bare dårlig samvittigtet [:(]

Det eneste jeg sliter med om dagen er til de grader fravær av rier..... Hunøret er som en kutt tønne, det er det guttene mine som sliter med[&:]. Men er dere klar over hvor provoserende en 14 åring kan være? De er ikke sann [:'(]

Snakk om at Bast liker oppmerksomhet, men han derre fjortisen, sitter å provoserer om han ikke får full oppmerksomhet HELE tida.... Eggler broren (som ikke er utstrt med verdens lengste lunte), og meg(som ikke har lunte)...

Så kommer samvittigheten... den dårlige [:(]

Hmmm og noen snakker om å være dårlig mor... tror jeg er verst.. Så griner jeg for jeg har kjeftet.....
Pokker for noen greier....

Skal komme med rød penn etterpå [;)]

huff..ikke greit det der...
men du kan trøste deg med at det hele snart er over[:D]

tennåringer suger enkelt og greit trøst deg med at han helt sikkert glemmer fortere en deg!!

Bastemor da.... var ikke vondt ment[:(] Pokker skulle være slemm...

Spurte om han ville ta bilde av magen i dag. Da klikket han på meg, spurte hvorfor han Altid måtte.....Sukking og stønning. Tørr nesten ikke be han om hjelp jeg. Han hyler og skriker om nåde for ingen ting[:(][:(] Så kjefter jeg, så gråter jeg... Pokker bare rot,,,

Så har jeg fått en rumpe JL ville misundt[:(][:(]

Ta det helt med ro silke, det som gjennkjenner en god mor, er faktisk at hun har dålig samvittighet for ikke å være det!! [:D]

Takk. Det hjelper [&:] litt.

Tror de er lei av å vente de og [8|] Er en underlig stemning her om dagen. Vi venter og venter. Vanligvis så har vi det jo kjempt fint....

Ja, de er nok spente de også....og kansje gutten din er bekymret for mamma, men er litt for "tøff" til å innrømme det? da gir det gjærne utslag i sinne og trass vettu! Går seg nok til skal du se![;)]

Back
Topp