slemme mamma...

mamma t 2

Forelsket i forumet
føler meg som den slemme mamma'n hver gang jeg skal prøve forsiktig å pille ut kusene fra nesen..  nå som han attpåtil er litt snørrette så er det xtra mange...hoff hoff..
jeg bruker saltvann noen ganger for å løsne de, men hjelper ikke hver gang..

hva gjør dere?noen triks?

Ikke meninga å bry meg her inne altså...[8|][;)]
Bare ble så nysgjerrig på overskrifta...
Her pleier jeg bare å pelle dem ut, q-tips eller papir...
Men hører en del bruker sånn her liten "jordmor sug"...
Sånn boble som trekker ut snørr og busemenn, er visst veldig effektiv...[;)]

ORIGINAL: tone83

føler meg som den slemme mamma'n hver gang jeg skal prøve forsiktig å pille ut kusene fra nesen.. 

thihi....[:D]Ler litt for meg selv her nå. Vet ikke om det er feilskriving eller om dere har et annet ord for det, men "kuser" betyr NOE HELT ANNET der jeg kommer fra[:D] thihi
(litt barnslig i dag, ja[8D])

ORIGINAL: Lisee

føler meg som den slemme mamma'n hver gang jeg skal prøve forsiktig å pille ut kusene fra nesen.. 

thihi....[:D]Ler litt for meg selv her nå. Vet ikke om det er feilskriving eller om dere har et annet ord for det, men "kuser" betyr NOE HELT ANNET der jeg kommer fra[:D] thihi
(litt barnslig i dag, ja[8D])

hehe...på trøndersk sei vi nassi kusa..så oversatt til bokmål blir ikke det nase kuser??(fant ikke på et bedre ord...:))

ORIGINAL: Star83

tror nok jeg er temmelig dårlig til å bruke den "jordmor sugen" jeg, får ikke ut en dritt med den...jaja..
mamma må være slem helt til han skjønner at ut må det.. 
[hr]
...

ORIGINAL: Bast

Og her hvor jeg bor så betyr kuser, mus eller styggere ting da.f***e.

Samme her

ORIGINAL: Star83

tror nok jeg er temmelig dårlig til å bruke den "jordmor sugen" jeg, får ikke ut en dritt med den...jaja..

...

Eg fikk heller ikkje noko ut med den, til å begynne med. Men så vart ho skikkelig snørrete ein gang, og då var den super! Den fungerer best når det altså er masse (...), og det må vere vått... så viss det er fastare det som skal ut, bruker eg å ta i saltvann først. Og då kjem det gjerne ut av seg sjølv også...

Jeg tar de med q-tips,når jeg ser de er nesten ytterst i nesen, går greit det, bortsett fra at han blir ganske så vill da han ikke liker det ....

Men KUSER he he, det betyr noe annet her også ja[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp