Slem mamma

Linda31

Forumet er livet
Sebastian var i dusjen med sambo. Jeg tok han ut og tørket han. Men han ville inn igjen så jeg lot han (så dum jeg er) få gå inn. Men hva skjedde?
Bang, der lå han på gulvet. Slo hodet så det smalt [&:] Og gud som han gråt. Gråt så sårt at han tisset på meg.. Fytti, hvor dum er jeg som lar han gå inn dusjen på vått gulv [:(]

ORIGINAL: Minimeg

Slikt skjer dessverre, men man kan ikke forutse alt heller.
Dette gtår bra ser du, og snart glemt!

Huff, stakkar liten [:(] og ikke minst stakkars deg

*trøsteklem*

Det var ihvertfall helt forferdelig der og da [&:] Andre gangen noe har skjedd på min "vakt" Første gangen falt han ut av senga nede [:(] Men men.. Jeg er jo bare et menneske [:)]

skjønner at d føles fælt men det er jo sånn de gjør erfaringer i livet......og ingen varig skade skjedd

ORIGINAL: Trine*Andrea

ORIGINAL: Minimeg

Slikt skjer dessverre, men man kan ikke forutse alt heller.
Dette gtår bra ser du, og snart glemt!

Uffda, men det har skjedd meg også[;)] om det er no trøst.... Vi er ikke slemme av den grunn da snuppa[:D][:D]

stakkars da.. men du er jo ikke slem forde da.. du ville jo bare han skulle ha det kjekt med pappan sin....

ORIGINAL: StineMor85

stakkars da.. men du er jo ikke slem forde da.. du ville jo bare han skulle ha det kjekt med pappan sin....

ORIGINAL: ToveMora31

Uffda, men det har skjedd meg også[;)] om det er no trøst.... Vi er ikke slemme av den grunn da snuppa[:D][:D]

Back
Topp