Slekt med barnefar.

minim

Andre møte med forumet
Jeg og kjæresten har vert sammen i 9år og vi har to friske herlige barn, men for ikke så lenge siden fant jeg ut at vi er 4 meninger. Er litt usikker på hva jeg føler om det. Men samtidig så har jeg et sterkt ønske om et barn til. Noen råd......?

Det regnes vel ikke som i slekt dersom det er lengre ut enn søskenbarn. Hvertfall ikke som har betydning for fosteret.. jeg og samboer er 5.menninger

Det går fint:) drev å hadde sex med firemeningen min før,fikk vite det seinere da,men tenkte ikke noe over det :)

Jeg og kjæresten har vert sammen i 9år og vi har to friske herlige barn, men for ikke så lenge siden fant jeg ut at vi er 4 meninger. Er litt usikker på hva jeg føler om det. Men samtidig så har jeg et sterkt ønske om et barn til. Noen råd......?
Nå er det jo som det er. Hadde prøvd å ikke tenke på det og bare levd livet som dere vil :)

På små steder er jo alle i slekt med alle på et eller annet vis. :P
Firemeninger er ikke i slekt i den forstand, og det har ingenting å si for hverken de barna dere har, eller evt. kommer til å få.
Chill out. ;)

Er som de over her sier ingen fare når man er i slekt "så langt ute". Hvis det er en trøst, så er min bror gift med sin/vår tremenning og de har fire friske barn sammen;)

4meninger går bra.
3 meninger går også :) vet om noen som har barn sammen og er 3meninger :)

Tror nok det et trygt med et barn til

Tusen takk for svar. Kjenner at det letter litt :-) ble litt paff da jeg fant det ut. Men skal slutte å tenke så mye på

Er bare søsken som er ulovlig og problematisk, selv søskenbarn er greit, så "chill out" og nyt familietilværelsen! :D Lykke til med prøving på Nr 3.

Back
Topp