sleivete bemerkninger

nordlands pia

Glad i forumet
her om dagen var jeg på butikken å møtte ei dame jeg er bekjent med. da hun så meg sa hun høyt så heile butikken hørte det få fy søren for en diger mage du har da. du er svær asså. hehehe sa jeg ja eh syns du det da. jeg er ikke så stor. hvor lenge har du igjen da sier hun nei sa jeg da at jeg hadde 10 uker .. hun svarte å heeeerrregguuuuuuud så lenge. ja om jeg var sikker på at det bare var en inni der. blei litt lei meg for har bare lagt på meg 3,5 kg å det er ikke mye. da var resten av dagen ødelagt var rett før jeg vurderte at nå måtte jeg slutte å spise. ligger på den røde linja på kurven så det er vel ikke så ille. skjønner ikke at folk ikke kan tenke litt over måten de sier ting på. for maed alle hormonene som er på tur her så blir jeg så fort lei meg. noen andre som får slike bemerkninger

Æsj, skjønner at det er veldig trått når folk kommenterer på den måten!! [:(]

Heldigvis, folk syns (eller iallefall sier de det..) at magen min er kjempeflott, ikke hørt noe om at den er hverken for liten eller for stor!!

Mange som vil kjenne på den da for den er skikkelig hard og rund! Men syns det er helt greit jeg [:)]

Har fått høre begge deler av folk jeg.
Noen sier liksom, Herregud, så stor mage du har, mens andre igjen syns jeg har liten mage.
Kommer helt sikkert an på øyet som ser. Klarer heldigvis å la være å tenke over det. Vet at det er forskjellig fra person til person og hvordan babyen ligger inni magen.

Å magen din er sikkert helt perfekt [:)]

Jeg har fått kommentarer på hvor stor mage jeg har ganske lenge nå. Begynner å bli ganske lei[:'(] Fikk veldig fort stor mage, men den har ikke vokst så veldig mye de siste mnd.
I februar fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg var i full jobb siden det var et krav om å gå ut i permisjon 3 uker før termin Hun rødmet faktisk da jeg sa at jeg ikke hadde termin før 1. juni[:D]

Jeg bryr meg ikke veldig mye om kommentarene jeg. Jeg koser meg så veldig over å være gravid og det skal ingen få ødelegge.
Men alle sier herregud kor stor du e, ser ut som du skal sprekke jo. Kan ikke gå til juni du vettu ol....... hehe jeg er nå bare sånn.[;)]

Skjønner godt at du reagerer jeg, hormoner er noe drit.
Får hele tiden høre hvor liten magen er og hvor godt jeg ser ut, men selv føler jeg noe helt annet.
Vet at folk mener godt, men hvis man har en skikkelig dårlig hormoell dag så kan det ødelegge alt synes nå jeg. Har slitt så utrloig mye med humørsvingninger at det er helt sykt, noen ganger tror jeg at jeg er et monster(hihi). Stakkar kjæresten han trår varsomt rundt meg og ser an "hvilken dag jeg har".

Men det er jo verdt det da. Hvergang jeg merker liv(og det er ofte gitt), så smiler jeg for meg selv og tenker jaja det er jo en mening med alt det her.

ORIGINAL: Beijbi

Har fått høre begge deler av folk jeg.
Noen sier liksom, Herregud, så stor mage du har, mens andre igjen syns jeg har liten mage.
Kommer helt sikkert an på øyet som ser. Klarer heldigvis å la være å tenke over det. Vet at det er forskjellig fra person til person og hvordan babyen ligger inni magen.

Å magen din er sikkert helt perfekt [:)]

Samme her [:)] men som regel synes folk den er stooooor

Back
Topp