kremt
Betatt av forumet
Jeg har nå kjent bevegelser siden uke 15...(med handa på magen) I går kjentes det ut som babyen tok dobbel salto inni magen på meg.... Skulle jo selvfølgelig ha typen til å kjenne. Men nei da... Da var det ingenting å kjenne..... Typisk d der. Er sikker på at babyen bare gjør d for å plage meg og pappan sin.... [:D] Jaja. D kommer vel tidsnok d å.
Skal på ultralyd for andre gang i morgen..... Sist jeg var der mente legen på at jeg var bare 15 uker på vei i stedefor 17. Men magefølelsen min sier meg at han tar feil. Utrolig nok.... Ultralyden skal jo egentlig være sikker. Men samtidig hører man at den kan bomme med et par uker hvis det er et lite barn. Forvirrende og frustrerende. Så var det bare å huske å spørre legen om d da.....
Distre? jeg? nei, hvordan kan noen tro d?
Skal på ultralyd for andre gang i morgen..... Sist jeg var der mente legen på at jeg var bare 15 uker på vei i stedefor 17. Men magefølelsen min sier meg at han tar feil. Utrolig nok.... Ultralyden skal jo egentlig være sikker. Men samtidig hører man at den kan bomme med et par uker hvis det er et lite barn. Forvirrende og frustrerende. Så var det bare å huske å spørre legen om d da.....
Distre? jeg? nei, hvordan kan noen tro d?