Sleeve

ORIGINAL: DenicaD

jeg personlig synes det er harry.

Jeg og, men tror ikke det har noe å si for yrket da[:)]

ORIGINAL: Roxanne

ORIGINAL: Citerza

Elsker det!! Men blir nok ikke noe sånt på meg, for da blir jeg nok singel igjen[&:]

Kjæresten min får ikke understreket nok hvor stygt han synes det er, og ymtet frempå noe i den dur, om at han ikke hadde sett for seg å være sammen med en sååå tatovert jente, og blabla. Da sa jeg at han var hjertelig velkommen til å stikke hvis han ikke kunne akseptere meg slik jeg er og med den stilen jeg har. Så får vi nå se da, når den er på plass, om han er noe å samle på [8D]

ojj-ojj. Ja,man må være seg selv helt fullt ut[;)][:D]
kunne ikke brydd meg hva andre synest[;)][;)]
liker de meg,så får de liker MEG som JEG er[8D]

ORIGINAL: BølleBella

Synes ikke det er pent på noen i det hele tatt [8|]

sign!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg synes tatoveringer generelt er stygge. Og det der er grusomt!!!! Hadde jeg kommet til en psykolog som hadde sånne, så hadde jeg tenkt at jeg kunne finne meg en ny en. En psykolog som har valgt å ha sånt, er nok ikke spesielt kompatibel med meg. Og dersom jeg hadde tatt det store skrittet å begynne av psykolog av en eller annen grunn, så ville jeg i alle fall hatt en annen type enn en som så sånn ut!

Hva er det som gjør at du føler at en psykolog som velger sleevetatovering ikke vil være "kompatibel med deg"?

Jeg er ikke villig til å bruke mye tid og penger på å finne tu om han/hun er det i alle fall. Folk som velger sånt er sannsynligvis sånn type som mener at jeg er tilknappet og A4, og jeg trenger ikke en psykolog som prøver å kurere noe jeg mener er det normale.

ORIGINAL: Auliana

Jeg synes tatoveringer generelt er stygge. Og det der er grusomt!!!! Hadde jeg kommet til en psykolog som hadde sånne, så hadde jeg tenkt at jeg kunne finne meg en ny en. En psykolog som har valgt å ha sånt, er nok ikke spesielt kompatibel med meg. Og dersom jeg hadde tatt det store skrittet å begynne av psykolog av en eller annen grunn, så ville jeg i alle fall hatt en annen type enn en som så sånn ut!

Hva er det som gjør at du føler at en psykolog som velger sleevetatovering ikke vil være "kompatibel med deg"?

Jeg er ikke villig til å bruke mye tid og penger på å finne tu om han/hun er det i alle fall. Folk som velger sånt er sannsynligvis sånn type som mener at jeg er tilknappet og A4, og jeg trenger ikke en psykolog som prøver å kurere noe jeg mener er det normale.

Hehe...snakk om å trekke konklusjoner å gi mennesker en sjanse...

Nei, det er jo akkurat det jeg skriver. Jeg ville ikke betalt penger for å gi noen en sjanse. Hadde det vært gratis, kunne jeg gjort det. Men, hvis jeg skulle betale masse for å gå til en psykolog, så hadde jeg valgt en jeg fikk et godt førsteinntrykk av. Greit å gi mennesker en sjanse, men å velge en yrkesutøver er noe helt annet! Spesielt når det er snakk om yrkesutøvere som skal hjelpe deg med noe du sliter med og som skal dypt inn på deg personlig.

Men hvordan kan en person med sleeves som arbeider som psykolog dømme deg nord og ned?

Jeg bare antar at den personen har så vidt forskjellig liv fra meg, at den vil slite med å se verden likt som meg. Jeg kan naturligvis ta skammelig feil og tabbe meg loddrett ut fordi det er den dyktigste psykologen i byn. Men, jeg er ikke villig til å løpe den risikoen for egne midler.

Men hvordan kan en person med sleeves som arbeider som psykolog dømme deg nord og ned?

Jeg bare antar at den personen har så vidt forskjellig liv fra meg, at den vil slite med å se verden likt som meg. Jeg kan naturligvis ta skammelig feil og tabbe meg loddrett ut fordi det er den dyktigste psykologen i byn. Men, jeg er ikke villig til å løpe den risikoen for egne midler.

Er egentlig enig med Fru Riskorn jeg. Jeg er innesluttet, sjenert og trives ikke i selskap med folk med sprø frisyrer, masse tattos, piercinger i hue og ræva og som generelt er veldig mye. Så da hadde jeg ikke klart å åpne meg for en som er sånn heller.

Men om alt dette hadde vært dekket til under en terapitime, og personen hadde vært "normal" i væremåte (proff)  så hadde det vært noe annet. Er noe med førsteinntrykket og tidligere erfaringer [:)]

Babyverden har visst ikke oppdatert meg på at dere svarte på denne tråden. Tusen takk for ilbakemeldinger, det var interessante input.
(Kan forresten nevne at som psykolog skal jeg være mer som et speil, alt skal handle om pasienten, hvordan pasienten tenker, hvordan pasienten kan virke på andre mennesker, osv., og min personlighet eller væremåte skal helst være så usynlig som mulig. Men jeg "røper" jo kanskje mer av meg selv om tatoveringen skulle stikke frem. Men å dømme "a4" mennesker, er ihvetfall det siste vi gjør. Vi er der for å hjelpe, ikke for å dømme, og vi har 6-års utdanning i å se livet fra andres perspektiver enn vårt eget) [;)]

Men, på fredag skjer det! Da får musikken leve med meg også på utsiden, for resten av livet.. [:)]

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Det er HOT HOT HOT! Elsker tattoveringer [:D][:D]

Og om psykologen hadde hatt.. CARE. Er ikke henne vi skal snakke om, men meg. Driter da vel i åssen kjerringa ser ut!

Back
Topp