Sleeping beauty

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
e sååååå lei av å sove så mye... å når e e våken så e d sofan som kalla... tror ikke at e har gjort nokke fornufti siste måneden--- blir jo ekstra hardt å begynne på jobb ijen

Kan ikke si annet enn at jeg misunner deg som har muligheten til det!!
Bare vent til du venter nr. 2 som jeg, og ikke får muligheten til det... sukk. *VIL SOOOOOOOVE!!!*

[8D]

ORIGINAL: Sinique

Bare vent til du venter nr. 2 som jeg, og ikke får muligheten til det... sukk. *VIL SOOOOOOOVE!!!*

[8D]

som jeg skulle sagt det selv sinique:) jeg er såååå trøtt men har ikke muligheten til å sove når
jeg vil sove. husker jeg sov mye sist svangerskap,kunne ligge hele dagen i senga om jeg ville:P
men no er det opp alt fra 5 om morgonen:O

Kjenner det der med økt søvnbehov ja! Har ingen barn fra før så sånnsett er iallefall helgene frie til å sove ut i, men 100% jobb setter en stopper for soving på ukedagene(hvis jeg ikke legger meg før 20 liksom, hehe)! Kjenner det kunne vært godt med en og annen sovedag midt i uka og [:D] Menmen, får bare nyte det at jeg har helga fri til å sove så mye som jeg vil[;)]

ja e egentli heldi... men misunna dokke me, gjør nokke fornutig om dagane... + om dokke skal på jobb slippe dokke angsten me å forsove dokke heile tia.. heheh. men skjønna at d e mange som villa bytta me me av å til

ORIGINAL: Sinique

[8D]

Enig

Back
Topp