Slapt eller fast håndtrykk?

Vil si at jeg verken har ett fast eller slapt håndtrykk. Jeg er bare ikke interessert i å få fingrene mine knust når jeg hilser på noen. Syns heller ikke det er nødvendig å gi andre vondt heller. Ett håndtrykk er ett håndtrykk etter min mening.
Jepp, enig.

Jeg gruer meg nesten til å hilse på nye folk, er redd de skal ta så hardt i at jeg får vondt :-P
Ikke noe godt førsteinntrykk det heller, at du vil andre vondt liksom :-P

Fast! Det husker jeg vi lærte på barneskolen at det var veldig viktig med fast håndtrykk da det spilte en stor rolle på førsteinntrykket, og det gjør det virkelig, jeg blir nesten litt irriter hvis noen er slappe, og førsteinntrykket blir gjerne ikke bedre :p

Men jeg er ikke hardhendt da ;-) har fått noen av de også og tenker mitt igjen

En god mellomting er fint :)
Skulle ta en i hånda for noen uker siden.. Han hilste så hardt at jeg fikk blåmerke på hånda etterpå.. Finnes da grenser :( auuuu

Jeg tror jeg har et greit håndtrykk. Er bevisst på det, da jeg jobber som tannhelseassistent og håndhilser på alle pasientene våre. Merker veldig forskjell selv på håndtrykket til folk, og førsteinntrykket dannes jo gjerne i løpet av de sekundene de bruker på å gå mot meg og ta meg i hånden :p

Uansett; har verken helt dævve hender eller et knusende trykk på dem. Forsøker på en mellomting.

Fast :)
Syns slappe håndtrykk gir veldig dårlig førsteintrykk :p
Føler det blir litt "jeg hilser på deg fordi jeg må" holdning :p

Jepp, enig.

Jeg gruer meg nesten til å hilse på nye folk, er redd de skal ta så hardt i at jeg får vondt :p
Ikke noe godt førsteinntrykk det heller, at du vil andre vondt liksom :p

Vel er jeg sterk, men jeg klarer stort sett å kontrollere meg når jeg tar noen i hånda :-p Et fast håndtrykk er ikke nødvendigvis et knusende et :-)

Samme her :-P

Jeg kan ikke fordra at noen nesten knuser fingrene mine :-P
Har noen ganger opplevd å få vondt i hendene etter håndtrykk :-P

Så jeg passer på å ha et midt i mellom. Ikke for slapt og ikke for hardt.

Altså, med fast mener jeg jo ikke knuse. :P

Har skjedd en gang at en mann nesten knuste hånda mi så jeg fikk jo ikke "trykket" tilbake. Han opplevde kanskje håndtrykket mitt som løst fordi jeg ikke hadde sjans. :P

Helt klart fast.

Husker pappa fortalte at det knasa i hånden til en dame han hilste på en gang, så her er vi oppdradde til å hilse fast [emoji14]

Har et fast trykk, men har opplevd å nesten få knekt handa av en mann som klemte så hardt. Så en mellomting takk ;)
Vi ble opplært på skolen hvordan man skulle hilse, så det sitter i meg enda.

Vel er jeg sterk, men jeg klarer stort sett å kontrollere meg når jeg tar noen i hånda :-p Et fast håndtrykk er ikke nødvendigvis et knusende et :-)
Nei det håper jeg da ikke ;-)

Men noen kunne kontrollert seg litt mer :-P

Men går stort sett greit altså ;-)

Altså, med fast mener jeg jo ikke knuse. :P

Har skjedd en gang at en mann nesten knuste hånda mi så jeg fikk jo ikke "trykket" tilbake. Han opplevde kanskje håndtrykket mitt som løst fordi jeg ikke hadde sjans. :P
Har, nei da har man ikke sjans til å hilse ordentlig :-P

Jeg har ikke krefter i hånden jeg, de er 50% redusert så bare å holde godt i en kopp kan være vanskelig til tider. Det betyr at håndtrykket mitt er nok ikke så fast som jeg ønsker og prøver på og det kan nok oppleves som slapt av andre ;)
Men jeg er bevist og har så fast jeg klarer, håndknusere er det mange av og det gjør forferdelig vondt. Så en god mellomting er bra :)

Alltid fast håndtrykk :)

Har et fast håndtrykk og liker ikke slappe.. Men det er jo også noen som nesten knuser hånda mi når jeg hilser, og det er verre! :bored:

Fast :) Jeg var bevisst på det før, men nå tror jeg ikke jeg tenker over det lengre :)

Som regel fast, men jeg er litt sjenert når det kommer til ukjente mennesker så kan hende jeg har et litt slapt håndtrykk om nervene slår inn for fullt. Men var verre før da... Så som regel fast :)

Back
Topp