Slapper dere heeelt av under akten? :)

hahahaha for en diskusjon! jeg må le [:D]

kan jo tilføye at ja jeg har fjertet, men ikke med rumpa. tror jeg....
det er vel mer enn ofte det kommer ut av høna ja. skikkelig lange fiser og til tider [:-]

ORIGINAL: MariaKA
ORIGINAL: Storetroll

hahahaha for en diskusjon! jeg må le [:D]

kan jo tilføye at ja jeg har fjertet, men ikke med rumpa. tror jeg....
det er vel mer enn ofte det kommer ut av høna ja. skikkelig lange fiser og til tider [:-]

MUSEFIS! [8D] [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: Rikke22

Er ikke så nøye på det jeg om lyset er på eller av :)
Er så avslappet som en kan få det, fiser ikke men ofte det blir sånne fiselyder hvis det kommer luft inn i høna hvis dere skjønner. Da ler vi bare og fortsetter :)

ja, fise med F er vel normalt?[8D]

Haha, ihvertfall etter doggy[8D]

Hahahhahaha!

D har skjedd en gang.. Å ja.. D va mens æ va gravid.. Åsså lå vi i en sånn stilling å han la press på låran mine opp på sia av magen...
Å plutseli kom d siganes ut.... Å æ blei så flau! Ville IKKE pule mer! Men han skjønte ikje koffør! han hadde hverken hørt eller lokta nåkka.. Men æ veste d jo...
Å æ bleeei så flau!:P

Men sa d jo etterpå koffør, etter d har han mobba mæ litt for dein:P Når vi tar samme stillinga bruke han å toille me d, men vi bare flire..

Å sånn ellers sett vi å fis om en ain t kværandre, men fising høre ikke hjemme me sex syns æ:P

Nei.. Nei.. Nei.. Jeg har fisefobi.. Hehe :p Kjenner selv om jeg drar inn luft til en musefis (hihihi, genialt tilskudd i ordforrådet) så holder jeg den inne til jeg er alene og klemmer den ut da :p

ORIGINAL: Pixiee

Jeg ler så jeg griner
du er såååå søt Rebekka [;)]

for et tema!! :[:D][:D][:D][:D]

Koser meg! Utvikler ordforrådet mitt. Ler! Herlig søndagsunderholdning jenter

Slapper man av under sex så slapper man av, og da kan vel litt av hvert skje[;)] Må innrømme at det har skjedd, og da har vi ledd så vi har tissa på oss omtrent. Vanvittig usexy og det man ønsker minst skal skje, men vi fikk oss en GOD latter[:D]

ORIGINAL: MariaKA

fiser ikke mens jeg har sex, men veldig ofte ellers altså.... Men når man har sex vil man jo være litt sexy da - og fising er IKKE sexy .... hehehehe

sign!! Haha[8D]

Nja, liker best og ha det litt mørkt jeg men det skylder jo min flotte og sexy kropp[8D] hahahaha [;)]
Men fiser ikke i akten, prøver iallefall og la vær,hahahaha

Back
Topp