Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*
Kunne du f.eks sluppet en fis under sex, eller?
Slapper du helt av?
ORIGINAL: MariaKA
fiser ikke mens jeg har sex, men veldig ofte ellers altså.... Men når man har sex vil man jo være litt sexy da - og fising er IKKE sexy .... hehehehe
fiser ikke mens jeg har sex, men veldig ofte ellers altså.... Men når man har sex vil man jo være litt sexy da - og fising er IKKE sexy .... hehehehe
formulerte meg kanskje litt feil, så det jeg mener er ikke om du fiser i vildens sky under sex, men om du slapper såpass mye av at du ikke bryr deg om fiseringen er litt løs[8D][8D]
ORIGINAL: LinnOgMia
HAHAAHAHAHA, slapper av men fiser IKKE!!
det klarer jeg bare ikke! [8D] Det gjør jeg ikke foran han[8D]
formulerte meg kanskje litt feil, så det jeg mener er ikke om du fiser i vildens sky under sex, men om du slapper såpass mye av at du ikke bryr deg om fiseringen er litt løs[8D][8D]
slappe av så mye at ringmuskelen er slapp? går det an? hmm..nei det har vi ikke sett =)
ORIGINAL: Tihii89
Jeg slapper ikke helt av, og synes det er litt trist, for det er ofte jeg må "stoppe" akten, og si at det gjør vondt(kan jo ikke si sannheten[8D]) for da føler jeg at jeg ligger i en stilling som magen disser mye f.eks..
Signerer denne..
ORIGINAL: Storetroll
ORIGINAL: Tihii89
Jeg slapper ikke helt av, og synes det er litt trist, for det er ofte jeg må "stoppe" akten, og si at det gjør vondt(kan jo ikke si sannheten[8D]) for da føler jeg at jeg ligger i en stilling som magen disser mye f.eks..
Det er dumt dere føler det sånn, for jeg er sikker på at mennene dere ikke bryr seg i det hele tatt! De vil jo ha sex med dere liksom[;)]
Men jeg skjønner hvordan dere har det, for jeg har vært der selv. Men etter han har sett meg føde har han liksom sett det meste, og jeg føler vi er mye nærmere hverandre nå enn vi var før
Signerer denne..
samme her desverre... :-/
slappe av så mye at ringmuskelen er slapp? går det an? hmm..nei det har vi ikke sett =)
Det var da fælt hvor vanskelig du skulle være[8D]
ORIGINAL: Rikke22
Er ikke så nøye på det jeg om lyset er på eller av :)
Er så avslappet som en kan få det, fiser ikke men ofte det blir sånne fiselyder hvis det kommer luft inn i høna hvis dere skjønner. Da ler vi bare og fortsetter :)
Det var da fælt hvor vanskelig du skulle være[8D]
jeg krangler ikke altså - lurer seriøst på om det går an.
Men ville nok blitt flau om jeg feis mens vi hadde sex altså. men slapper ganske mye av. sier i fra om det er noe jeg ikke liker - f,eks om han tar meg på magen, og jeg bare føler den er ekkel og sånn