Slapper dere av?

Omtrent ikke. Er utrolig redd for at noe skal gå galt, så tør ikke glede meg helt enda. Mannen min sier jeg må slutte å uroe meg, for dette kommer til å gå helt fint :)
Jeg har nærmest ingen symptomer og frykter blod hver gang jeg går på do. Første gang jeg går gravid, så har jo egentlig ingen grunnlag for denne frykten.
26. april skal jeg på kontroll. Er først når jeg får bekreftet at alt er som det skal at jeg tør begynne å glede meg ordentlig :)

Ja det gjør jeg:)
Føler meg veldig rolig nå, og nyter dagene med lille frøkna mi♡

Jeg er egentlig nervøs for å miste. Mista i desember da jeg var 14+3, og har blitt gravid igjen nå på første forsøk. Men jeg vet stress ikke er bra for lille, så jeg prøver å gjøre ting for å roe meg ned. Her er det jeg gjør og har gjort:

- Tatt et valg om å nyte hvert sekund. Uansett om jeg får bære lille i en time til, en måned til eller se han/hun vokse opp så vil jeg være takknemlig for tiden <3
- Fortalt at jeg er gravid til de nærmeste vennene og familien, samt en venn av familien som er jordmor. Jeg trenger at de vet det så de lettere kan støtte OM jeg mister. Og jeg stoler på at de holder hemmeligheten.
- Jeg har kjøpt bittelitt babyklær, samt en bok jeg skal skrive ting om graviditeten i og lime inn ting fra babydrøm og andre ting i :) Fordi jeg vil kose meg med graviditeten. Sist hørte jeg på alle som sa jeg burde vente med å handle noe, selv om jeg ville, men nå gjør jeg som jeg vil. Gjør det jeg trenger :)
- Jeg har bestilt legetime i uke 6-7 for å sjekke D-vitaminnivåene og diverse annet som var litt lavt sist, samt at jeg skal henvises til tidlig UL. Jeg vil ha det i uke 9-10, helst. Og en i uke 14.. Men den må vi kanskje ta privat.
- Jeg hekler babytøy :) Håndarbeid skal visst roe nervene.

For meg fungerer dette så langt i alle fall :) Jeg er 4+4, risikoen for miste er der, men jeg nyyyyter hvert sekund nå <3

Lykke til!

Tenk så skummelt, og samtidig så gøy det hadde vært! ☺ tror kanskje jeg må gjøre det samme... hvor mange uker er du nå?
Jeg er 6+1 :) kjenner nå kvalmen varer lenger iløpet av en dag... Haha men jeg tar alle symptomer imot med stor takk ;)

Det har både mannen og jeg gjort i to uker nå... Og jm stusset på hvor stod livmor jeg har allerede... Så jeg MÅTTE bestille meg tul, må dagene frem til tirsdag går veeeeeeldig fort!!!
Wæææ så spennende!!

Jeg tar det overraskende rolig mtp at jeg nettopp mistet, men tror fortsatt jeg skal se blod noen ganger når jeg er på do.
Det føles litt annerledes denne gangen, begynte å bli litt kvalm for noen dager siden og har vært det av og på hver dag siden, og det var jeg ikke i det hele tatt sist gang, velger å se på det som et godt tegn! :)

Skal også til legen om noen dager og han sa jeg skulle få henvisning til tidlig UL, i tillegg skal jeg reise hjem til mamma (som er jordmor og utfører UL) rundt uke 12, så det føles betryggende. Håper bare det går bra!!

Jeg er litt nervøs. Jeg tror det kommer til å gå fint, men man vet jo aldri.
Min søster mistet for en uke siden ca, og jeg har sagt det til mange. Det øker usikkerheten.
Men jeg koser meg også, og gleder meg, og glemmer litt, og er i dårlig humør iblandt.
Går litt opp og ned.
Jeg er student nå så har friheten til å ta det med ro, samt tenke mye på baby (kan bli litt mye).
Men nå fremover er det kun eksamens fokus som gjelder, og glemme det en liten stund. (tror det er umulig da)
Skal ha UL i uke 6, pluss 12, for å få bekreftelser underveis at det er noe der, og at det ser bra ut.

Jeg er veldig nervøs for å miste, så kjenner jeg stresser litt pga av det. Noen dager er jeg veldig avslappet og "glemmer" nesten litt at jeg faktisk er gravid... Veldig spennende tid synes jeg :)

Back
Topp