Jeg slapper veldig av, glemmer at jeg er gravid (utrolig nok) men det er gjerne for det er så tidlig enda, symptomer kommer og går, og jeg føler meg stort sett som normalt. Men jeg har en veldig god følelse for graviditeten, så jeg håper det stemmer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her!!! Har det helt likt! Skal på tidlig ul etter henvisning fra lege 19.april, men må bestille en ekstra før det for det er for lenge å vente...
- Nei, jeg klarer fortsatt ikke å slappe av. Tenker bare på alt som kan gå galt, hva som skjedde sist gang, og jeg går og kjenner etter alt som kan være utenom det vanlige. Og når symptomene ikke er de samme som sist, lurer jeg på om alt er som det skal, om det er liv, og ja....you name it! Det er seks lange uker til første tidlige ul på kvinnekklinikken!
Klarer ikke slappe av enda, siden dette blir tredje graviditet siden desember. Forventer det verste hver gang jeg går på do.. Men prøver å si til meg selv at denne gangen er annerledes, da jeg hadde veldig kraftige symptomer veldig tidlig på de to forrige. Denne gangen kom det gradvis, er I uke 6 nå og kvalmen er ganske konstant hele dagen. Så det tåler jeg så lenge dette går bra helt til november![]()
Ja, min ul er ikke før i uke 12, i slutten av april. Lurer på å få en time hos jordmor før kub-test i uke 10 bare for å høre om det er hjertelyd.... syns det er så vanskelig å tenke positivt!Samme her!!! Har det helt likt! Skal på tidlig ul etter henvisning fra lege 19.april, men må bestille en ekstra før det for det er for lenge å vente...
Skal heldigvis på TUL i begynnelsen av neste uke.Jeg bestilte til onsdag neste uke bare for å se om det er ett hjerte som slår der inne! Drømte jeg fikk tvillinger inatt!!!Ja, min ul er ikke før i uke 12, i slutten av april. Lurer på å få en time hos jordmor før kub-test i uke 10 bare for å høre om det er hjertelyd.... syns det er så vanskelig å tenke positivt!
Det har både mannen og jeg gjort i to uker nå... Og jm stusset på hvor stod livmor jeg har allerede... Så jeg MÅTTE bestille meg tul, må dagene frem til tirsdag går veeeeeeldig fort!!!Jeg bestilte til onsdag neste uke bare for å se om det er ett hjerte som slår der inne! Drømte jeg fikk tvillinger inatt!!!
Så spennende!Det har både mannen og jeg gjort i to uker nå... Og jm stusset på hvor stod livmor jeg har allerede... Så jeg MÅTTE bestille meg tul, må dagene frem til tirsdag går veeeeeeldig fort!!!