Slapper dere av?

Du sier noe der! En slapper jo ikke av før de har seg ett eget hus og egen familie ;)
Hehe, der sa du det ja!
Nå har jeg kommet dit at jeg klarer å stole på babycallen, og ikke sjekke hvert 5. minutt om han lever på soverommet, 7 meter fra stuen der vi sitter. :P
(Han er 1 år.)
Babysteps, hehe..

Klarer ikke slappe helt av før etter uke 12. Tenker mye hvis og om :-P Men kjenner jeg har trua på at det skal gå bra! Likevel kan man ikke være helt sikker da. :O

Hehe, der sa du det ja!
Nå har jeg kommet dit at jeg klarer å stole på babycallen, og ikke sjekke hvert 5. minutt om han lever på soverommet, 7 meter fra stuen der vi sitter. :P
(Han er 1 år.)
Babysteps, hehe..
Hahaha husker den tiden der!! Uff seperasjonsangst i frykt for at du skal gå glipp av noe eller noe skal skje! Hahaha

Kommer nok ikke til å slappe av før jeg har fått vørt på ul og sett at alt er bra :-P men må prøve!

Er ganske avslappet... Er vel sånn det er å ha en fra før å være opptatt med :) men nå er jeg velsignet i den forstand at jeg ikke hat mistet før og da er det nok litt enklere!
Men for all del... Følger veldig med :)

Er ganske avslappet... Er vel sånn det er å ha en fra før å være opptatt med :) men nå er jeg velsignet i den forstand at jeg ikke hat mistet før og da er det nok litt enklere!
Men for all del... Følger veldig med :)
Kjenner det litt likt som deg. Har aldri mista og har to barn. Da jeg venta nr 2 fløy svangerskapet av sted. Da hadde jeg nemlig en ettåring å ta meg av i tillegg. Var ikke med på noen forum, og hadde ikke sånn manisk sjekk dag for dag, hehe... Det hadde jeg første gang - syns det var SÅ spennende. Nå er jeg litt der igjen, for de to jeg har har blitt 5 og 7 år, så da har jeg tid til å være litt mer opptatt av graviditeten. Liker veldig godt å være i den bobla igjen! :)

Slapper ikke av. Mistet så mange ganger, så "sent" som i uke 14, så jeg roer meg nok ikke før jeg kjenner daglig liv og kan høre hjertet med dopleren. Dessverre... Slitsomt å være så anspent!!

Slapper ikke av. Mistet så mange ganger, så "sent" som i uke 14, så jeg roer meg nok ikke før jeg kjenner daglig liv og kan høre hjertet med dopleren. Dessverre... Slitsomt å være så anspent!!
Huff! Skjønner at det må påvirke veldig. Og så sent! Da har man jo som regel begynt å slappe ordentlig av med at man skal bli foreldre. ❤ Da fortjener du et skikkelig ukomplisert og smertefritt svangerskap denne gangen!

Jeg er mye mer avslappet denne gang enn første gang, da var jeg veldig stressa. Nå tenker jeg mer at det som skjer skjer uansett og at det er lite jeg kan gjøre fra eller til utenom selvfølgelig å følge alle anbefalinger og rettningslinjer for gravide. Men jeg er spent på ultralyden i neste uke, håper så veldig at alt er ok! Kommer nok til å slappe mye mer av etter den.

Kjenner følelsen! Gleder meg liksom ikke til ultralyd heller for er så redd noe er galt..
Det er ikke gøy å gå rundt slik. Har du kjøpt egen dopler?

Huff! Skjønner at det må påvirke veldig. Og så sent! Da har man jo som regel begynt å slappe ordentlig av med at man skal bli foreldre. ❤ Da fortjener du et skikkelig ukomplisert og smertefritt svangerskap denne gangen!
Takk<3

Kjenner følelsen! Gleder meg liksom ikke til ultralyd heller for er så redd noe er galt..
Det er ikke gøy å gå rundt slik. Har du kjøpt egen dopler?
Ja, kjøpte brukt på finn. Veldig god å ha:)

Åja, dette svangerskapet skal nytes maksimalt på alle mulige måter :-) jeg slapper av og tar hver dag som den kommer :-D heldigvis!

Jeg er faktisk redd hver gang jeg går på toalettet... Og prøver å la være å ha sex fordi jeg blør etter sex.
Men er med i et forskningsprosjekt, så får se embryoet i uke 7, 10 og 13 - og flere oppover, så håper vi greier å komme til uke 7 og se et lite hjerte.

Ja jeg er veldig avslappet faktisk, nesten så det blir litt skummelt til tider. Jeg glemmer også innimellom at jeg fikk positiv test og er gravid fordi jeg ikke har kjempe sterke symptomer denne gangen men så blir jeg kjempe trøtt når kl bikker 8 eller plutselig forferdelig kvalm fordi jeg ikke har spist og da er det tilbake i huskeboken. Bestilte pizza i sted også satt jeg der og spiste ser på pizzaen og utbryter til mannen min at ja men denne er jo med pepperoni, gravide skal jo ikke spise det :-P Så ja så fort glemmes det :-D Gravid og kortidshukommelse er ingen bra kombinasjon :-P

Ja jeg er veldig avslappet faktisk, nesten så det blir litt skummelt til tider. Jeg glemmer også innimellom at jeg fikk positiv test og er gravid fordi jeg ikke har kjempe sterke symptomer denne gangen men så blir jeg kjempe trøtt når kl bikker 8 eller plutselig forferdelig kvalm fordi jeg ikke har spist og da er det tilbake i huskeboken. Bestilte pizza i sted også satt jeg der og spiste ser på pizzaen og utbryter til mannen min at ja men denne er jo med pepperoni, gravide skal jo ikke spise det :-P Så ja så fort glemmes det :-D Gravid og kortidshukommelse er ingen bra kombinasjon :-P
Jeg har spist pepperoni på pizza.. har spurt om dette tidligere og mener på at du kan spise det når det er varmebehandlet:)

Egentlig ikke.. Er 5+0 i morgen, men jeg klarer bare ikke å forholde meg til det før jeg er bikket 12uker. Jeg bare føler på meg at noe er gale, eller at det kommer til å gå feile veien, men jeg har overhodet ingen grunnlag for å kunne si det. Har jo en jente fra før, og der gikk jo alt som en drøm! Lurer på om det er fordi vi prøvde denne gangen, Og at det tok litt tid.

Det går helt fint når den er stekt!:) da drepes bakteriene.

Back
Topp