Slapper dere av?

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Slapper dere av ifht svangerskapet og nyter det? Ser

Jeg klarer ikke verken slappe av, nyte det eller feire at jeg er gravid! Er så utrolig redd for å miste igjen!

Slapper ikke av i det hele tatt. Føler jeg har så mye å gjør at jeg er super stresset, men nå har jo dette jo ikke noe med graviteten å gjøre. Graviditeten er lagt på hylla og tenker ikke på det bortsett fra når jeg er super kvalm

Off de følelsene er over alt. Nå har jeg aldri vært gravid før og er livredd for å miste. Har ikke klart å begynne å glede meg over det. Kjenner etter for hver minste lille ting. Og bekymret for ikke ha mer symptomer.

Jeg tror det er helt normalt å ha det sånn. Klart vi er redde for å miste :) Det er jo en liten fremtidig "Alt i verden" som utvikler seg I magene våre. Samtidig så kjenner jeg på glede . Det er jo gleden som gjør at vi også er redd for å miste, ikke sant? Og jeg ER så spent. Jeg feirer for hver eneste dag som går bra, og tenker på at for hver dag øker sjansen for at det også skal gå bra.

Ja, vil i grunnen si at jeg slapper av. Glemmer faktisk av det stadig vekk. Går litt i ett her med de to jeg har fra før. Ikke så mye symptomer, også har jeg ikke mista tidligere, så hadde nok sikkert vært annerledes om jeg hadde opplevd det. Håper dere klarer å senke skuldrene etter hvert som ukene går :-)

Slapper av for det meste :) mye mindre bekymret nå enn hva jeg var med første. Glemmer av graviditeten av og til, bortsett fra når kvalmen er på sitt værste :p

Slapper ikke av. Det gjør jeg nok ikke før 10-12 uker. Sist svangerskap var jeg stressa hele veien, denne gangen skal jeg prøve å slappe mer av etter hvert. Men jeg gleder meg så mye at det er så mye på spill. Selv om man vet det går bra med de aller fleste så ligger de tankene der likevel.

Uff. "godt" å høre det ikke bare er meg! Mistet selv for 3 mndr siden. Skulle vært 6 mndr på vei nå, men er uendelig glad for at jeg har blitt gravid igjen altså!
Sist ofret jeg ikke en tanke på at jeg skulle miste en gang, men mistet jo.

Krysser fingre og tær for oss alle <3 Ingen mer får låv å miste nå faktisk!!

Prøver å slappe av, men det går ganske opp og ned. Sist var jeg mer avslappa for hver uke for jeg så en oversikt over at risiko for å miste ble markant mindre fra uke 6 og fra uke 8, men etter å ha mistet i uke 10, nesten 11, så klarer jeg nok ikke å slappe ordentlig av før etter uke 12 og jeg har hørt hjertet eller vært på tidlig ul.

Jeg gleder meg mer for hver dag kjenner jeg, men har fremdeles "hvis det går" innstilling - jeg og mannen snakker om hvordan vi vil ha barnerommet hvis det går osv.. Etter å ha mistet i november så er vi jo litt redde!

Men jeg er kvalm, har vondt i puppene osv :D

Klarer ikke å slappe av enda
Har fått kontroll 20. april og nå går jeg egentlig og er redd for at mensen skal komme altså SA. Håper jeg blir mindre engstelig hvis vi kommer oss forbi 20. april.

Jeg har også kontroll 20 April og da skal jeg være akkurat 12 uker, håper jeg kan slappe av etter det jeg også :)

Slapper litt av, Men fortsatt redd for å miste siden det er ca 1 mnd siden jeg mistet sist. Hver gang jeg må på do er jeg redd for at det skal være blod:(

Jeg slappet ikke av før etter OUL, til tross for ul i uke 6/7 og uke 12.
Tror ikke man kommer unna den uroen, men man må prøve å ikke la det konsumere en helt. :)

Back
Topp