Slappe håndtrykk

Er mye verre med sånne som faktisk skviser ordentlig til så hånda di blir låst og du ikke får klemt litt tilbake engang, da er det jo ikke min feil at hånda mi var slapp liksom!
Haha jeg skjønner hva du mener, har vært borti et par sånne selv, og jeg har et ganske fast håndtrykk :p Så når de har ristet handa mi ferdig har det vært sånne røde klem-merker, da har de tatt litt for hardt i altså :p Alt med måte;)

Haha jeg skjønner hva du mener, har vært borti et par sånne selv, og jeg har et ganske fast håndtrykk :p Så når de har ristet handa mi ferdig har det vært sånne røde klem-merker, da har de tatt litt for hardt i altså :p Alt med måte;)

Yepp! Er enda mer irriterende når de faktisk kommenterer at jeg er slapp i fisken eller hva de sier, når det er dem sin feil og jeg egentlig ikke er det :D

Yepp! Er enda mer irriterende når de faktisk kommenterer at jeg er slapp i fisken eller hva de sier, når det er dem sin feil og jeg egentlig ikke er det :D
Hahaha, det er da du skal be om en sjanse til, så gir du alt du har og håper på et hyl :laughing025

Kom inn på sykehuset med ambulanse en gang var meget stressa og redd.. Ble møtt av en lege med det slappeste håndrtykket jeg noen gang har kjent. Kan vel ikke kalles et håndtrykk egentlig.. Ble ikke akkurat betrygget....

Da jeg fødte sønnen min kom det inn en fødselslege og gav meg et sånt slapt ekkelt håndtrykk, jeg kjente at jeg hadde lyst til å be henne gå og finne en annen lege. Det hjalp heller ikke at hun ikke klarte å feste vakuumet riktig så en annen lege (med fast håndtrykk) kom å måtte gjøre det og da gikk det fint. Slappe håndtrykk er bare ekkelt, man trenger ikke å legge så mye i det men bare en antydning til å klemme tilbake hjelper.

Eg må heilt ærlig innrømme at ikke bryr meg om det er for slakk, kjenner så mange flotte, smarte og har høy selvtillit som hilste med et svak hånd hilsen. Så lenge de ikke klemmer til alt dem har er det supert :-)

slappe håndtrykk som er kalde og svette gjør virkelig dårlig intrykk XD hater det grøsser gjennom hele ryggen. Nei alt annet en slappe håndtrykk, som vi far sa; det der er noen slappe fisker!

Nesten så en må ta pulsen på de med slappe håndtrykk:P Slapt er ekkelt.

slappe håndtrykk som er kalde og svette gjør virkelig dårlig intrykk XD hater det grøsser gjennom hele ryggen. Nei alt annet en slappe håndtrykk, som vi far sa; det der er noen slappe fisker!
At folk er kald eller svett på hendene kan de jo ikke så veldig mye for, da.

Synes det er ubehagelig med slappe håndtrykk, men jeg dømmer ikke personen eller mister respekt av den grunn.

Når jeg ser alle som hoster, nyser og harker inni hånda, så byr det meg imot å ta noen i hånden i hele tatt :-/ prøver faktisk å unngå det så godt det lar seg gjøre :-)

Når jeg ser alle som hoster, nyser og harker inni hånda, så byr det meg imot å ta noen i hånden i hele tatt :-/ prøver faktisk å unngå det så godt det lar seg gjøre :)
Jeg går å vasker hendene mine så fort det lar seg gjøre etter en håndhilsen :rolleyes:

Får ikke et kjempegodt inntrykk av å hilse på folk som har håndtrykk som en død fisk, men samtidig blir jeg jo ikke glad for at folk kliper så jeg får vondt heller. En annen ting er de som aldri slipper taket, og så har man selv sluppet fordi man føler man var ferdig, og så blir de stående å holde, og så kommer tankene om at nå er det jeg som har død fisk-hånd fordi HÅNDTRYKKET ER OVER, så det blir teit å gripe tak igjen, men teit å nappe hånda til seg, så der står man som en idiot og blir holdt i hånda. :D

Får ikke et kjempegodt inntrykk av å hilse på folk som har håndtrykk som en død fisk, men samtidig blir jeg jo ikke glad for at folk kliper så jeg får vondt heller. En annen ting er de som aldri slipper taket, og så har man selv sluppet fordi man føler man var ferdig, og så blir de stående å holde, og så kommer tankene om at nå er det jeg som har død fisk-hånd fordi HÅNDTRYKKET ER OVER, så det blir teit å gripe tak igjen, men teit å nappe hånda til seg, så der står man som en idiot og blir holdt i hånda. :D
Hahaha, enig!

Jeg får en følelse av "vil egentlig ikke hilse på deg, men må" ved et slapt håndtrykk. Et håndtrykk gir meg et førsteinntrykk på samme måte som alt annet ved personen, feks kroppsholdning. Når jeg har blitt kjent med vedkommende synes jeg ofte det passer med personligheten til vedkommende.

En skal ikke skvise hånda, men heller ikke være slapp. Det gir inntrykk om selvtillit og selvfølelsen hos den andre personen faktisk. Blir jeg møtt av en slapp hånd, så tenker jeg automatisk at denne personen er usikker på seg selv. Men det trenger jo selvsagt ikke stemme.
Signerer

Back
Topp