Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det har jeg ikke fått med megDenne tråden gikk jo for et par uker siden også ;-)
Jeg synes en mellomting er best.
Får helt noia av folk som knuser hendene mine iallefall selv om jeg selv synes jeg har et fast håndtrykk. ;-)
Hardt og fast er to forskjellige ting da.jeg synes det er helt TÅPELIG å dømme folk etter et håndtrykk!!!
Jeg synes det er latterlig når folk skal ha så harde håndtrykk jeg... føler det foregår en maktkamp og får faktisk et dårligere inntrykk av noen som absolutt skal vise seg med et så fast håndtrykk![]()
jeg synes det er helt TÅPELIG å dømme folk etter et håndtrykk!!!
Jeg synes det er latterlig når folk skal ha så harde håndtrykk jeg... føler det foregår en maktkamp og får faktisk et dårligere inntrykk av noen som absolutt skal vise seg med et så fast håndtrykk![]()
Det fikk ikke jeg med heller. Går ikke an å få med seg absolutt aalt på forumet hele tidenÅh det har jeg ikke fått med megDet går ofte fort i svingene her inne, så sliter med å henge med på alt
![]()
Helt enig med deg!Jeg syns det er motbydelig faktisk, og holde i noen andres svette og slappe hånd... Jeg syns et solid håndtrykk gir et godt førsteinntrykk, og det motsatte gjør rett og slett at jeg mister litt respekt
Flere?
Grunnen til at jeg kom på dette temaet nå var faktisk at sønnen min ble operert idag, og den første sykepleieren vi møtte ga meg et så slapt håndtrykk at jeg fikk et uhyggelig gufs over meg. Må nesten si at heldigvis var det ikke en av operasjonssykepleierne...Kom inn på sykehuset med ambulanse en gang var meget stressa og redd.. Ble møtt av en lege med det slappeste håndrtykket jeg noen gang har kjent. Kan vel ikke kalles et håndtrykk egentlig.. Ble ikke akkurat betrygget....