Slapp skjedevegg

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Noen som har vært borti det? Hvordan kan man selv stamme det opp? Og har det noe å si for sexlivet senere? Er snart 4 uker siden fødsel og jeg føler jeg har en tampong mellom beina støtt..

Knipeøvelser!
Følte det slik selv, tror det varte et par mnd :-)

Knip i vei :)

Fortsett og knip.
Altfor tidlig å gjøre noe med etter fødsel.
Få legen til å se på det på 6 ukerskontrollen

Er jo enda tidlig, men om du føler problemet vedvarer så har jeg hørt om noen kuler man kan få kjøpt på kondomeriet. Disse plasserer man da oppi der, og går med dem. Dette gjør at man trener kontinuerlig da man jobber for å holde på dem :)

knipeøvelser er for innsiden som situps er for utsiden :)

Ingen som har erfaring med dette? Lurer veldig på om det er mulig å ha sex med denne kulen i skjeden.. Føler meg veldig klar til det nå, men vil ikke skuffe gubben :-P

Eg har fremfall i skjeden, min bakre kjedevegg har kollapset. Det føles ut som eg har ein tampong mellom beina nå, det var verre før. Eg ville ventet med sex før legen har sjekket det, det kan vere ingenting men bedre og ha fullført 6 ukers kontroll før sex.

Har lest en del om det på nettet, og finner ikke annet enn at man får problem med avføring/urinering hvis man har fremfall/prolaps.. Jeg har ikke problemer med dette, så lurer derfor på hva det kan være..

Ville ventet til 6-ukers kontrollen og få en tilbakemelding fra legen :) Legen kan også sjekke at du gjør knipingen riktig

Ingen som har erfaring med dette? Lurer veldig på om det er mulig å ha sex med denne kulen i skjeden.. Føler meg veldig klar til det nå, men vil ikke skuffe gubben :p
Ingen god ide å ha noe inne i skjeden hvis mannen skal få plass ;)

Har lest en del om det på nettet, og finner ikke annet enn at man får problem med avføring/urinering hvis man har fremfall/prolaps.. Jeg har ikke problemer med dette, så lurer derfor på hva det kan være..

Eg merket avføringsvansker ganske godt desverre... Men eg er ikkje blant dei hardest rammest. Eg har andre skader i rygg osv, som gjer det omtrent umulig for meg å knipa :/ Eg håper legen kan gi deg eit svar, det kan vere mildt fremfall kanskje. Da fins mange ulike grader og da merker man jo ikkje alle plagene gjerne..

Back
Topp